close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Secția Clinică Neonatologie Structură personal

Structură personal

Mergi înapoi la Secția Clinică Neonatologie

Structură personal

Medic Sef sectie: Conf. Dr. Cucerea Manuela – medic primar

Asistenta sefa: Costea Rodica

Nr.paturi: 65 din care 10 in Compartimentul de Terapie Intensiva si 15 in Compartimentul Prematuri

LISTA PERSONALULUI MEDICAL

1 CUCEREA MANUELA MEDIC PRIMAR SEF SECTIE NEONATOLOGIE
2 BUNEA MARIA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
3 GLIGA CARMEN MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
4 Dr. RUSNEAC MONIKA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
5 ZAHIU LUMINITA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
6 COSTEA RODICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL SEF ASISTENT MEDICAL GENERALIST
7 JAKAB IMOLA ASISTENT SOCIAL ASISTENTA SOCIALA
8 ALECU SANDA ASISTENT MEDICAL PEDIATRIE
9 BALEA GABRIELA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
10 BELDEAN IOANA-GIULIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
11 BREAZ DIANA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
12 BOANTA MARIANA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
13 BOARU RODICA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
14 BUCSA IONELA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
15 CEUSAN OLGA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
16 CHELARU STEFANIA- SEBASTIANA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
17 CORDUNEANU MARIA ASISTENT MEDICAL PEDIATRIE
18 COSTEA IONELA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
19 COVRIG MARIOARA MONICA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
20 CUCIAN CODRUTA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
21 CURTICAPEAN RAMONA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
22 DICUI CORINA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
23 DODOSI RAMONA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
24 HADARIG FELICIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
25 HOLOM MIRELA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
26 HORVATH MARIA IRINA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
27 IAKOB RENATA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
28 KNOTT ILDIKO ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
29 MAGYARI SERENA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
30 MATIS RALUCA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
31 MARZA FLORENTINA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
32 MOLDOVAN BIANCA CAMELIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
33 MUNTEAN EMESE ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
34 MURESAN ANDA MADALINA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
35 PACURAR RAMONA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
36 PERGHEL PAULA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
37 PINTEA CORNELIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
38 ROS MARIA
39 ROSCA DORINA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
40 SAVU NICOLETA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
41 STICH EDIT ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
42 SZABO MONIKA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
43 SZAKACS LUCRETIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
44 SZEKELY EVA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
45 TODORAN BIANCA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
46 TOFALVI ANNA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
47 TRUTA ELENA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
48 VAS-IMRE JUTKA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
49 WAGNER SZENDE ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
50 WALDHUTTER LAVINIA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
51 ALMASAN RODICA INFIRMIER
52 BUTYKA JUDIT INFIRMIER
53 GREZER MIRELA INFIRMIER
54 HAIDAU IOANA ANDREEA INFIRMIER
55 MAN MARIA INFIRMIER
56 OPRISOR MARA INFIRMIER
57 PRECUB LIDIA INFIRMIER
58 RAITA MARIA INFIRMIER
59 VARGHA TUNDE INFIRMIER
60 BARTHA ERIKA INGRIJITOARE
61 DEAK ANNA-MARIA INGRIJITOARE
62 ERSEK ILONA INGRIJITOARE
63 MANOILA ELENA INGRIJITOARE
64 SFARIAC STELIANA INGRIJITOARE
65 CHETELES CODRUTA REGISTRATOR MEDICAL
66 HAIDAU MARIANA REGISTRATOR MEDICAL
COMPARTIMENT TERAPIE INTENSIVA – 10 paturi
67 RAC DANA CORINA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
68 SIMON MARTA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
69 TATAR  DELIA MAGDALENA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
70 ASZALOS KINGA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
71 BABEI DALMA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
72 BINDILA CAMELIA ASISTENT MEDICAL PEDIATRIE
73 BOANTA LUCRETIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
74 BUS ENIKO ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
75 CIOCAN DELIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
76 CIOTLAUS LUCRETIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
77 CIOANTA ELENA-MEDRIANA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
78 COSTIN ALINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
79 EGRI DANIELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
80 FARKAS VERONIKA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
81 FURDUI LOREDANA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
82 GAZDA KATALIN ASISTENT MEDICAL ASISTENTA MEDICALA GENERALA
83 GEREB IMOLA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
84 KILYEN EVA ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
85 LUKACS IREN ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
86 MAGYARI EDIT ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
87 MARC FELICIA ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
88 SOOS ADRIENN ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
89 TIPAU ADELA ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
90 VAJDA EMESE ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
91 BARABAS MARIA MAGDALENA INFIRMIER
92 BIRIS DELENA INFIRMIER
93 CERGHIZAN VIORICA INFIRMIER
94 CIOBA ALINA INFIRMIER
95 CURTICAPEAN ALINA VIORICA INFIRMIER
96 KISS PIROSKA ENIKO INFIRMIER
97 MAVRODINEANU LUCIA INFIRMIER
98 MOISAN FLORENTINA INFIRMIER
99 VAJDA MELINDA INFIRMIER
100 GOREA OLIVIA INGRIJITOARE
101 MOLDOVAN ANICA INGRIJITOARE
COMPARTIMENT PREMATURI – 15 paturI
102 Dr.CIOATA MADALINA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
103 BREAZU RODICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
104 FARCAS CLAUDIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
105 IURIAN DORINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
106 KANTOR ERZSEBET ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
107 PAL TUNDE ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL MEDICINA GENERALA
108 BOAR IOANA ASISTENT MEDICAL
109 BLAGA ELENA INFIRMIER
1 BUNEA MARIA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
2 CIOATA RODICA MADALINA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
3 GLIGA CARMEN MARIUCA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
4 RUSNEAC MONIKA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
5 ZAHIU LUMINITA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
6 BUNEA MARIA MEDIC PRIMAR NEONATOLOGIE
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1