close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Secția Clinică Medicină Internă II Structură personal

Structură personal

Mergi înapoi la Secția Clinică Medicină Internă II

COLECTIVUL SECȚIEI

LISTA PERSONALULUI MEDICAL

Clădire str. Revoluţiei nr. 33
SECTIA CLINICA MEDICINA INTERNA II – 65 PATURI din – COMPARTIMENT CARDIOLOGIE – 20 paturi

SECȚIA CLINICĂ MEDICINĂ INTERNĂ II / COMPARTIMENT CARDIOLOGIE

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Prof. Dr. Țilea Ioan Medic șef secție Medicină internă, cardiologie Secția Clinică Medicină Internă II
2. Radu Angelica Asistent medical șef Generalist Secția Clinică Medicină Internă II /Compartiment Cardiologie

MEDICI SECȚIA CLINICĂ MEDICINĂ INTERNĂ II

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Dr. Dosa Geza Medic primar Medicină internă Secția Clinică Medicină Internă II
2. Dr. Iancu Dragoș Gabriel Medic specialist Medicină internă Secția Clinică Medicină Internă II
3. Dr. Motoc Adriana Crina Medic primar Medicină internă, cardiologie Secția Clinică Medicină Internă II
4. Dr. Motoc Radu Cosmin Medic primar Medicină internă, nefrologie Secția Clinică Medicină Internă II
5. Dr. Petra Dorina Nastasia Medic primar Medicină internă Secția Clinică Medicină Internă II
6. Dr. Stoica Ioan Adrian Medic specialist Medicină internă Secția Clinică Medicină Internă II
7. Dr. Tătar Maria Cristina Medic primar Medicină internă, cardiologie Secția Clinică Medicină Internă II

ASISTENȚI MEDICALI

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Băciulescu Luminița Daciana Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
2. Birtalan Erika Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
3. Botorea Adina Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
4. Brad Bianca Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
5. Cozac Cristina Ecaterina Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
6. Dancs Anna Melinda Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
7. Dălălău Angela Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
8. Dărăban Carmen Ioana Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
9. Fodor Eva Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
10. Gall Laura Daniela Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
11. Gidofalvi Ildiko Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
12. Keszeg Kinga Zsuzsanna Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
13. Mașca Adina Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
14. Moga Ida Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
15. Moldovan Mihaela Claudia Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
16. Pop Carmen Asistent medical principal Generalist Secția Clinică Medicină Internă II
17. Salaghie Mioara Asistent medical Generalist Secția Clinică Medicină Internă II

PERSONAL AUXILIAR

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Bumbu Anca Maria Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
2. Fail Karmen Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
3. Lucian Felicia Alexandrina Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
4. Nemeș Sorinela Floricica Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
5. Peterfi Adel Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
6. Voica Ioana Andreea Infirmier Secția Clinică Medicină Internă II
7. Csog Iren Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
8. Ianosi Gizella Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
9. Lukacs Melinda Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
10. Moldovan Ilona Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
11. Năznean Eniko Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
12. Simon Rusu Kinga Reka Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
13. Szoverfi Erzsebet Îngrijitoare Secția Clinică Medicină Internă II
14. Alb Szabolcs Brancardier Secția Clinică Medicină Internă II
15. Botos Laszlo Brancardier Secția Clinică Medicină Internă II
16. Moldovan Cornel Brancardier Secția Clinică Medicină Internă II
17. Simon Rusu Istvan Brancardier Secția Clinică Medicină Internă II
18. Friss Erika Registrator medical Secția Clinică Medicină Internă II
19. Pol Cătălin Lucian Registrator medical Secția Clinică Medicină Internă II
20. Zogorean Anne-Marie Registrator medical Secția Clinică Medicină Internă II

MEDICI COMPARTIMENT CARDIOLOGIE

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Dr. Drăgan Maxim Medic primar Cardiologie Compartiment Cardiologie
2. Dr. Gal Codruța Maria Medic primar Cardiologie Compartiment Cardiologie
3. Conf. Dr. Varga Andreea Medic primar Cardiologie, medicină de familie Compartiment Cardiologie

ASISTENȚI MEDICALI

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Mileșan Rodica Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
2. Sfîriac Mona Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
3. Suciu Elena Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
4. Szabo Erzsebet Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
5. Șuteu Elisabeta Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
6. Todoran Dorina Simina Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie
7. Todoran Simona Florina Asistent medical principal Generalist Compartiment Cardiologie

PERSONAL AUXILIAR

Nr. crt Nume prenume Funcția Specialitate Secția/compartimentul
1. Kovacs Robert Infirmier Compartiment Cardiologie
2. Apăfăian Doina Valeria Îngrijitoare Compartiment Cardiologie
3. Pop Solovăstru Claudia Îngrijitoare Compartiment Cardiologie

Total personal Secția Clinică Medicină Internă II (inclusiv Compartiment Cardiologie) 59 persoane din care:

  • 11 medici
  • 25 asistenți medicali
  • 7 infirmieri
  • 9 îngrijitoare
  • 4 brancardieri
  • 3 registratori medicali
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1