close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Compartiment ATI – Obstetrica-Ginecologie Structură personal

Structură personal

Mergi înapoi la Compartiment ATI – Obstetrica-Ginecologie

LISTA PERSONALULUI COMPARTIMENTULUI

COMPARTIMENT ATI OBSTETRICA GINECOLOGIE (ATI SI TERAPIA DURERII)   –   10 PATURI

1 MORARIU MIHAI RAUL MEDIC PRIMAR COORDONATOR A.T.I
2 KERESZTES MATILD MEDIC PRIMAR A.T.I
3 VACULIN NICOLAE MEDIC SPECIALIST A.T.I
4 LAKO ANDREA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR OBSTETRICA GINECOLOGIE
5 BARNA DENISA-DALMA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
6 BOTA LOREDANA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
7 BUNGARDEAN DANA ASISTENT MEDICAL MEDICINA GENERALA
8 CHIOREAN HORTENZIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
9 COSARCA LENUTA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL OBSTETRICA GINECOLOGIE
10 GASPAR-SZILAGYI MELINDA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
11 KOLLO JULIANNA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL OBSTETRICA GINECOLOGIE
12 KONCZ TUNDE ERZSEBET ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
13 KOPAN GABRIELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL PEDIATRIE
14 KOVACS CECILIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
15 OLTEAN ADINA CLAUDIA ASISTENT MEDICAL DEBUTANT ASISTENT MEDICAL GENERALIST
16 ROZSNYAI ERIKA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
17 SIPOS CAMELIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
18 STOICA STEFANIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
19 SUCIU NICOLETA-TEODORA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL OBSTETRICA GINECOLOGIE
20 SUCIU VIORELA ADELA ASISTENT MEDICAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
21 SZABO ERIKA ADELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ASISTENT MEDICAL GENERALIST
22 VARO ROXANA REGISTRATOR MEDICAL PRINCIPAL  
23 FARCAS MIHAELA REGISTRATOR MEDICAL  
24 CSEGEDI JUDITH JULIANNA INFIRMIER  
25 FIASTRU VALERIA INFIRMIER  
26 GYORFI KINGA INFIRMIER  
27 LAZAR CRISTINA INFIRMIER  
28 MESTER CARMEN INFIRMIER  
29 PETAN GYONGYVER INFIRMIER  
30 PORTIK ENIKO ERZSEBET INFIRMIER  
31 SAVU ANUTA INFIRMIER  
32 VAS ANNA-MARIA INFIRMIER  
33 PRECUP CRISTINA INGRIJITOARE  
34 TANASZI EDIT INGRIJITOARE  
35 TOROK ILONA INGRIJITOARE  
36 SAND CRISTIAN BRANCARDIER
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1