close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Laborator Recuperare Medicină Fizică si Balneologie Contact si modalitati de internare

Contact si modalitati de internare

Mergi înapoi la Laborator Recuperare Medicină Fizică si Balneologie

CONTACT SI MODALITATI DE INTERNARE

Laboratorul de Recuperare Medicina Fizica si Balneologie (baza de tratament) este situat la parterul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Tg-Mures

Baza de tratament functioneaza in cadrul spitalului din vara anului 1981.

 

Contact: TELEFON: 0265 211292 sau 0265212111 (centrala spitalului) – interior: 374

 

Pentru consultatii programarea se poate face telefonic sau la Fisier intre orele 7:00-15:00

Recomandare: in ziua emiterii biletului de trimitere (de la medicul de familie sau de la medicul de specialitate) bolnavul trebuie sa sune sau sa se prezinte la Fisierul Laboratorului pentru programare!

Actele necesare pentru consultatie:

  • bilet de trimitere;
  • carte de identitate;
  • dovada de asigurat (adeverinta de salariat pentru persoanele incadrate in campul muncii sau dupa caz, cupon de pensie (pentru pensionari), cupon de somaj (pentru someri), adeverinta de elev/student (pentruelevi/studenti);
  • adeverinta CAS (pentru Casa OPSNAJ, coasigurati, asiguratii care isi platesc la trezorerie contributia)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1