close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Declarații de avere și interese Declaratii de avere 2023

Declaratii de avere 2023

Mergi înapoi la Declarații de avere și interese

DECLARAȚII DE AVERE 2023

Declarații de avere 2023 aferente anului fiscal 2022

Declarații avere și interese CD 2023

Comitet director:

 

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Modificări Declarații de avere Declarații de interese
1 Szekely Edit Director medical interimar Numire începând cu data de 03.02.2023 Descarcă Descarcă
2 Cernat Mariana Manager Descarcă Descarcă
3 Negru Bianca Catalina Director ingrijiri Descarcă Descarcă
4 Crăciun Ioan Florin Manager interimar Depunere declarație de avere și de interese în termen de 30 de zile de la numire Descarcă Descarcă

Consiliu de administrație:

Nr. crt. Nume si prenume Funcția deținută  Declarații de avere  Declarații de interes
1 TILINCA MARIANA CORNELIA MEMBRU Descarcă Descarcă
2 Moldovan Horatiu Remus MEMBRU Descarcă Descarcă
3 STRAT ALEXANDRU MEMBRU Descarcă Descarcă
4 MOLDOVAN IULIU MEMBRU Descarcă Descarcă
5 BRINZANIUC KLARA MEMBRU Descarcă Descarcă
6 SZASZ JOZSEF ATILA MEMBRU Descarcă Descarcă
7 TOMA LENUTA MARGARETA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
8 UIFALEAN GABRIELA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
9 CORDOS RODICA SIMONA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
10 BACAREA VLADIMIR MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
11 POGACEAN CONSTANTIN MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
12 SIN ILEANA ANCA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă

Personal spital:

Nr. crt. Nume si prenume Functie Loc de muncă Observații  Declarații de avere  Declarații de interes
1 Achim Simona Elena Șef serviciu Serviciul achizitii publice, contractare si aprovizionare depunere la încetare Descarcă Descarcă
2 Alexandru Ionut Cosmin Inginer coordonator Compartiment Informatica Descarcă Descarcă
3 Bancu Ligia Ariana Medic sef sectie Sectia clinica medicina interna I Descarcă Descarcă
4 Mirea Manuela Asistent medical sef Sectia clinica medicina interna I Descarcă Descarcă
5 Szederjesi Janos Medic sef sectie Sectia clinica ATI Descarcă Descarcă
6 Sabau Gabriela Asistent medical sef Sectia clinica ATI Descarcă Descarcă
7 Marinescu Simona Medic coordonator Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
8 Ungureanu Alina Asistent medical coordonator Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
9 Benedek Theodora Medic sef sectie Sectia clinica cardiologie Descarcă Descarcă
10 Masca Violeta Asistent medical sef Sectia clinica cardiologie Descarcă Descarcă
11 Cucerea Manuela Medic sef sectie Sectia clinica neonatologie Descarcă Descarcă
12 Costea Rodica Asistent medical sef Sectia clinica neonatologie Descarcă Descarcă
13 Bataga Simona Medic sef sectie Sectia clinica gastroenterologie Descarcă Descarcă
14 Furnea Ioana Cristina Asistent medical sef Sectia clinica gastroenterologie Descarcă Descarcă
15 Balasa Ioana Rodica Medic sef sectie Sectia clinica neurologie I Descarcă Descarcă
16 Bloj Lucia Asistent medical sef Sectia clinica neurologie I Descarcă Descarcă
17 Szatmari Szabolcs Medic sef sectie Sectia clinica neurologie II Descarcă Descarcă
18 Savu Maria Asistent medical sef Sectia clinica neurologie II Descarcă Descarcă
19 Marginean Oana Cristina Medic sef sectie Sectia clinica pediatrie Descarcă Descarcă
20 Oltean Viorica Asistent medical sef Sectia clinica pediatrie Descarcă Descarcă
21 Hosu Ioan Medic coordonator Compartiment nefrologie Descarcă Descarcă
22 Baci Valentina Asistent medical coordonator Compartiment nefrologie Descarcă Descarcă
23 Popoviciu Horatiu Valeriu Medic sef sectie Sectia clinica reumatologie Descarcă Descarcă
24 Pirla Nicoleta Asistent medical sef Sectia clinica reumatologie Descarcă Descarcă
25 Tilea Ioan Medic sef sectie Sectia clinica medicina interna II Descarcă Descarcă
26 Radu Angelica Asistent medical sef Sectia clinica medicina interna II Descarcă Descarcă
27 Lazar Erzsebet Medic sef sectie Sectia clinica hematologie Descarcă Descarcă
28 Henter Katalin Asistent medical sef Sectia clinica hematologie Descarcă Descarcă
29 German Sallo Marta Medic sef sectie Sectia clinica recuperare cardiovasculara Descarcă Descarcă
30 Danescu Dorina Asistent medical sef Sectia clinica recuperare cardiovasculara Descarcă Descarcă
31 Tilinca Mariana Medic coordonator Compartiment diabet zaharat, nutritie si boli metabolice Descarcă Descarcă
32 Todoran Rodica Asistent medical coordonator Compartiment diabet zaharat, nutritie si boli metabolice Descarcă Descarcă
33 Molnar Calin Medic sef sectie Sectia clinica chirurgie generala I Descarcă Descarcă
34 Bolog Ofelia Asistent medical sef Sectia clinica chirurgie generala I Descarcă Descarcă
35 Neagoe Radu Mircea Medic sef sectie Sectia clinica chirurgie generala II Descarcă Descarcă
36 Kacso Rozalia Asistent medical sef Sectia clinica chirurgie generala II Descarcă Descarcă
37 Muresan Vasile Adrian Medic sef sectie Sectia chirurgie vasculara Descarcă Descarcă
38 Zalog Emilia Asistent medical sef Sectia chirurgie vasculara Descarcă Descarcă
39 Dorobantu Dorin Medic coordonator Compartiment chirurgie plastica, microchirurgie reconstructiva Descarcă Descarcă
40 Cocan Mihaela Asistent medical coordonator Compartiment chirurgie plastica, microchirurgie reconstructiva Descarcă Descarcă
41 Petrovan Cecilia Medic sef sectie Sectia clinica chirurgie orala si maxilo-faciala Descarcă Descarcă
42 Moldovan Geanina Asistent medical sef Sectia clinica chirurgie orala si maxilo-faciala Descarcă Descarcă
43 Gozar Horea Gheorghe Medic sef sectie Sectia clinica chirurgie si ortopedie pediatrica Descarcă Descarcă
44 Sigmirean Ana Maria Asistent medical sef Sectia clinica chirurgie si ortopedie pediatrica Descarcă Descarcă
45 Balasa Adrian Medic sef sectie Sectia neurochirurgie Descarcă Descarcă
46 Marcos Lucica Asistent medical sef Sectia neurochirurgie Descarcă Descarcă
47 Szabo Bela Medic sef sectie Sectia clinica obstetrica – ginecologie Descarcă Descarcă
48 Vegh Reka Asistent medical sef Sectia clinica obstetrica – ginecologie Descarcă Descarcă
49 Morariu Mihai Raul Medic coordonator Compartiment ATI obstetrica – ginecologie Descarcă Descarcă
50 Lako Andrea Asistent medical coordonator Compartiment ATI obstetrica – ginecologie Descarcă Descarcă
51 Chiorean Ramona Asistent medical Sectia clinica ORL depunere la incetare Descarcă Descarcă
52 Neagos Adriana Medic primar șef Sectia clinica ORL Descarcă Descarcă
53 Szaz Emese Asistent medical sef Sectia clinica ORL Descarcă Descarcă
54 Santa Tudora Asistent medical coordonator Compartiment ATI ORL Descarcă Descarcă
55 Bataga Tiberiu Medic sef sectie Sectia clinica ortopedie si traumatologie depunere declarație de avere și de interese la 30 de zile de la încetare Descarcă Descarcă
56 Razoare Sergiu Asistent medical sef Sectia clinica ortopedie si traumatologie Descarcă Descarcă
57 Budușan Marioara Asistent medical sef Bloc operator I Descarcă Descarcă
58 Nicolescu Cosmin Lucian Medic coordonator Bloc operator I Descarcă Descarcă
59 Gergely Erzsebet Asistent medical sef Bloc operator II – chirurgie si ortopedie pediatrica Descarcă Descarcă
60 Vajda Rozalia Asistent medical sef Bloc operator III – ORL Descarcă Descarcă
61 Nicolae Daniela Asistent medical sef Bloc operator IV – obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
62 Zolyomi Karmen Reka Moasa sefa Sali de nastere Descarcă Descarcă
63 Vass Hajnal Asistent medical sef UPU SMURD Descarcă Descarcă
64 Duca Radu Asistent medical sef Sterilizare Descarcă Descarcă
65 Tataru Ioana Farmacist sef Farmacie Descarcă Descarcă
66 Boanta Cristina Asistent medical coordonator Statia de hemodializa depunere declarații de avere și de interese – în termen de 30 de zile de la data încetării Descarcă Descarcă
67 Opris Zeno Medic sef sectie Laborator radiologie si imagistica medicala Descarcă Descarcă
68 Papoi Cosmina Firuta Asistent medical sef Laborator radiologie si imagistica medicala Descarcă Descarcă
69 Oltean Dorina Asistent medical coordonator Compartiment radiologie interventionala Descarcă Descarcă
70 Gurzu Simona Medic sef sectie Serviciul anatomie patologica Descarcă Descarcă
71 Huruba Ilie Asistent medical coordonator Serviciul anatomie patologica Descarcă Descarcă
72 Dobreanu Minodora Medic sef sectie Laborator analize medicale Descarcă Descarcă
73 Poptamas Mariana Asistent medical sef Laborator analize medicale Descarcă Descarcă
74 Moldovan Horatiu Remus Medic sef sectie Laborator explorari functionale Descarcă Descarcă
75 Radu Viorica Asistent medical sef Laborator explorari functionale Descarcă Descarcă
76 Bian Bianca Asistent medical sef Laborator endoscopie digestiva Descarcă Descarcă
77 Banescu Claudia Medic sef sectie Laborator genetica medicala Descarcă Descarcă
78 Barbat Rares Medic sef sectie Laborator medicina nucleara Descarcă Descarcă
79 Manasturean Andrei Medic sef sectie Laborator recuperare, medicina fizica si balneologie Descarcă Descarcă
80 Lako Kamelia Asistent medical sef Laborator recuperare, medicina fizica si balneologie Descarcă Descarcă
81 Costescu Adriana Asistent medical coordonator Ambulator integrat adulti Descarcă Descarcă
82 Mihai Delina Alina Asistent medical coordonator Ambulator integrat copii Descarcă Descarcă
83 Pacurar Mariana Medic sef sectie Ambulator de specialitate stomatologie Descarcă Descarcă
84 Herceg Aurora Tehnician dentar sef Ambulator de specialitate stomatologie Descarcă Descarcă
85 Mera Rodica Medic sef sectie CSM Copii Descarcă Descarcă
86 Petra Simona Asistent medical coordonator Unitatea de transfuzii sanguine Descarcă Descarcă
87 Floristeanu Florina Maria Medic coordonator Serviciul evaluare statistică medicală Descarcă Descarcă
88 Mogos Antonescu Dan Medic coordonator Birou evaluare statistică medicală Descarcă Descarcă
89 Popsor Ioan Gavril Asistent medical coordonator Bloc alimentar Descarcă Descarcă
90 Mezei Maria Lucia Sef serviciu Serviciul financiar contabilitate Descarcă Descarcă
91 Toma Doina sef birou Birou financiar Descarcă Descarcă
92 Solomon Corina sef birou Birou contabilitate Descarcă Descarcă
93 Crisan Maria Sef serviciu Serviciul administrativ – transport Descarcă Descarcă
94 Pop Alexandru Sorin Sef serviciu Serviciul tehnic Descarcă Descarcă
95 Gorea Florin Sef formatie Formatia I Descarcă Descarcă
96 Mihai Andrei Florin Sef formatie Formatia II Descarcă Descarcă
97 Rosca Ovidiu Sef formatie Formatia III Descarcă Descarcă
98 Bodan Leonut Sef formatie Formatia IV Descarcă Descarcă
99 Luca Petru Sef formatie Formatia V Descarcă Descarcă
100 Pop Lia Sef serviciu Serviciul resurse umane Descarcă Descarcă
101 Cioba Claudia Sef birou Birou salarizare Descarcă Descarcă
102 Takacs Laura Sef birou Birou organizare Descarcă Descarcă
103 Pantea Ana Voichita Sef serviciu Serviciul de management al calității serviciilor de sănătate Descarcă Descarcă
104 Costache Cristian Sef formatie Formatia paza – pompieri Descarcă Descarcă
105 Perghel Alexandru Sef serviciu Serviciul achizitii publice, contractare si aprovizionare Descarcă Descarcă
106 Bui Lucia Angela Sef serviciu SPIAAM Descarcă Descarcă
107 Boeriu Cristian Marius Medic Coordonator UPU SMURD Descarcă Descarcă
108 Pop Daniela Marioara Sef serviciu RESURSE UMANE depunere declarație de avere și de interese la 30 de zile de la numire Descarcă Descarcă
109 Pop Lia Sef serviciu  RESURSE UMANE depunere declarație de avere și de interese la 30 de zile de la încetarea funcției de șef serviciu resurse umane Descarcă Descarcă
110 Solyom Arpad medic primar șef secție  Secția clinică ortopedie și traumatologie depunere declarație de avere și de interese la 30 de zile de la numire Descarcă Descarcă
111 Blaga Cristina Corina asistent medical șef Laborator microbiologie medicală depunere declarație de avere și de interese în termen de 30 de zile de la numire Descarcă Descarcă
112 Zugravu Monica asistent medical coordonator Stația de hemodializă depunere declarație de avere și de interese în termen de 30 de zile de la numire Descarcă Descarcă
113 Boantă Cristina Liliana asistent medical coordonator Stația de hemodializă depunere declarație de avere și de interese în termen de 30 de zile de la încetarea numirii Descarcă Descarcă

 

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1