close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Declarații de avere și interese Declarații de avere 2018

Declarații de avere 2018

Mergi înapoi la Declarații de avere și interese

DECLARAȚII DE AVERE 2018

Declaratii de avere 2018 aferente anului fiscal 2017

Declaratii avere si interese CD 2018

Comitet director Declarații de avere Declarații de interese
Nr crt Nume prenume functie Descarcă Descarcă
1 Puiac Ion Claudiu Manager Descarcă Descarcă
2 Lőrinczi Zoltán Director medical Descarcă Descarcă
3 Szederjesi Janos Director Medical Descarcă Descarcă
4 Crăciun Ioan Florin Director financiar contabil Descarcă Descarcă
5 Moldovan Angela Director îngrijiri Descarcă Descarcă
Consiliu de administrație Declarații de avere Declarații de interese
1 Moldovan Iuliu Membru Consiliu de administratie Descarcă Descarcă
2 Csiki Iren Zsuzsanna Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
3 Caraghiaur Stelian Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
4 Grigorescu Bianca Liana Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
5 Cordoş Rodica Simona Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
6 Toma Lenuţa Margareta Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
7 Uifălean Gabriela Membru Consiliu de Administraţie Descarcă Descarcă
Spital Declarații de avere Declarații de interese
Nr crt Nume prenume Sectie/compartiment, functie
1 Alexandru Ionut Cosmin Sef birou IT Descarcă Descarcă
2 Aruste Doinita Asistent sef Laborator analize medicale Descarcă Descarcă
3 Baci Valentina Mirela Asistent coordonator Compartiment Nefrologie Descarcă Descarcă
4 Balasa Adrian Medic sef Secţia neurochirurgie Descarcă Descarcă
5 Balasa Rodica Ioana Medic sef Sectia clinică Neurologie I Descarcă Descarcă
6 Bancu Ligia Ariana Medic sef Sectia clinica medicina inetrna II Descarcă Descarcă
7 Bancu Serban Vasile Gheorghe Medic sef Sectia clinica chirurgie generala II Descarcă Descarcă
8 Bara Tivadar Medic sef sectia clinica chirurgie generală II Descarcă Descarcă
9 Barbat Rares Medic sef Laborator medicina nucleara Descarcă Descarcă
10 Bataga Simona Maria Medic sef Sectia clinica gastroenterologie Descarcă Descarcă
11 Bataga Tiberiu Medic sef Sectia clinica ortoepdie – tarumatologie Descarcă Descarcă
12 Lazar Eerzsebet Medic sef Sectia clinica hematologie Descarcă Descarcă
13 Benedek Theodora Medic sef Sectia clininca cardiologie Descarcă Descarcă
14 Bloj Lucia Asistent șef Secția Clinica Neurologie I Descarcă Descarcă
15 Boanta Cristina Liliana Asistent coodrdonator Statia de hemodializa Descarcă Descarcă
16 Bodan Leonut Șef Formație Descarcă Descarcă
17 Bolog Ofelia Asistent medical pricipal sef sectia clinica chirurgie generală I Descarcă Descarcă
18 Bui Lucia Angela Sef serviciu SSCIN Descarcă Descarcă
19 Burghelea Andrei Asistent Șef Secția Clinică ATI Descarcă Descarcă
20 Buruian Mircea Marian Medic sef Laborator radiologie, imagistica medicala Descarcă Descarcă
21 Butiurca Manuela Aurora Farmacist sef Descarcă Descarcă
22 Chiorean Claudia Ramona Asistent sef ORL Descarcă Descarcă
23 Cioba Claudia Sef birou salarizare Descarcă Descarcă
24 Copotoiu Sanda Maria Medic sef Sectia clinica ATI Descarcă Descarcă
25 Costea Rodica Asistent șef Secția Clinică de Neonatologie Descarcă Descarcă
26 Crisan Maria Sef birou administrativ Descarcă Descarcă
27 Cucerea Manuela Camelia Medic sef Sectia cilinica neonatologie Descarcă Descarcă
28 Danescu Dorina Voichita Asistent sef Sectia clinica Recuperare Cardiovasculara Descarcă Descarcă
29 Dobreanu Minodora Medic sef Laborator Analize medicale Descarcă Descarcă
30 Dorobantu Dorin Constantin Medic coordonator Compartiment chirurgie plastica, microchirurgie reconstructiva si arsi Descarcă Descarcă
31 Duca Radu Aistent sef Sterilizare Descarcă Descarcă
32 Farcas Dan Mircea Medic sef Laborator explorari functionale Descarcă Descarcă
33 Farcas Ileana Asistent sef Bloc operator I Descarcă Descarcă
34 Floristeanu Florina Sef serviciu  Serviciul evaluare statistica medicala Descarcă Descarcă
35 Furnea Cristina Asistent Coordonator Secția Clinică Gastroenterologie Descarcă Descarcă
36 German Sallo Marta Medic sef Sectia clinica recuperare cardiovasculara Descarcă Descarcă
37 Gorea Florin Cristian Sef foarmatia I Descarcă Descarcă
38 Gozar Horea Gheorghe Medic sef Sectia clinica Chirurgie si ortopedie pediatrica Descarcă Descarcă
39 Gurzu Simona Medic sef Serviciul anatomie patologica Descarcă Descarcă
40 Henter Katalin Asistent sef Sectia clinica hematologie Descarcă Descarcă
41 Herceg Aurora Asistent sef Ambulator stomatologie Descarcă Descarcă
42 Hosu Ioan Medic coordonator Compartiment nefrologie Descarcă Descarcă
43 Jakabfi Edit Asistent sef Secția Clinică Medicină Internă II Descarcă  Descarcă
44 Kacso Rozalia Asistent sef Sectia clinica chirurgie generala II Descarcă Descarcă
45 Lako Andrea Asistent Coordonator Compartiment ATI Descarcă Descarcă
46 Lako Kamelia Asistent sef Laborator Recuperare medicina fizica si balneologie Descarcă Descarcă
47 Luca Petru Sef formatie IV Descarcă Descarcă
48 Marcos Lucica Asistent sef Sectia neurochirurgie Descarcă Descarcă
49 Mare Eva Andrea Asistent Coordonator  Secția Clinică ORL comp. ATI Descarcă Descarcă
50 Marginean Cristina Oana Medic sef Sectia Clinica Pediatrie Descarcă Descarcă
51 Marinescu Simona Medic sef Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
52 Mezei Maria Lucia Sef serviciu Financiar Contabilitate Descarcă Descarcă
53 Mirea Emanuela Asistent sef Sectia clinica medicina interna I Descarcă Descarcă
54 Mogos Antonescu Dan Sef birou Birou evaluare si statisica medicala Descarcă Descarcă
55 Moldovan Gianina Asistent sef Sectia clinica chirurgie orala si maxilo faciala Descarcă Descarcă
56 Molnar Calin Medic sef Sectia clinica chirurgie generala I Descarcă Descarcă
57 Olariu-Chilut Cristina Andra Sef serviciu Serviciul Aprovizionare Descarcă Descarcă
58 Oltean Galafteon Medic sef Sectia clinica medicina interna I Descarcă Descarcă
59 Oltean Viorica Asistent sef Sectia clinica pediatrie Descarcă Descarcă
60 Pacuar Mariana Medic sef Ambulator stomatologie Descarcă Descarcă
61 Pantea Ana Voichita Sef serviciu Serviciul de management al calitatii serviciilor medicale Descarcă Descarcă
62 Papoi Cosmina Firuta Asistent sef Laborator radiologie si imagistica medicala Descarcă Descarcă
63 Perghel Alexandru Sef birou achizitii publice si contractare Descarcă Descarcă
64 Petrovan Cecilia Medic sef Sectia clinica chirurgie orala si maxilo – faciala Descarcă Descarcă
65 Pirla Nicoleta Asistent sef Sectia clinica reumatologie Descarcă Descarcă
66 Pop Alexandru Sorin Sef serviciu  Serviciul tehnic Descarcă Descarcă
67 Pop Sarolta Ildiko Medic sef Laborator recuperare medicina fizica si balneologie Descarcă Descarcă
68 Popoviciu Horatiu Medic sef Sectia clinica reumatologie Descarcă Descarcă
69 Radu Angelica Asistent sef Sectia Clinica medicina inetrna III Descarcă Descarcă
70 Radu Viorica Asistent sef Laborator explorari functionale Descarcă Descarcă
71 Rosca Ovidiu Sef formatia III Descarcă Descarcă
72 Sabau Lidia Sef serviciu Serviciul resurse umane Descarcă Descarcă
73 Salanta Maria Medic sef UPU SMURD Descarcă Descarcă
74 Sass Stefan Iuliu Medic Coordonator Compartiment ATI Obstetrică Ginecologie Descarcă Descarcă
75 Savu Maria Asistent sef Sectia clinica neurologie II Descarcă Descarcă
76 Sbircea Cristina Asistent sef Sectia clinica ortopedie Descarcă Descarcă
77 Sigmirean Ana Maria Asistent sef Sectia clinica chirurgie si ortopedie pediatrica Descarcă Descarcă
78 Strat Alexandru Medic Coordonator – Bloc Operator I Descarcă Descarcă
79 Suciu Bogdan Andrei Coodornator Bloc operator I Descarcă Descarcă
80 Suciu Gina Sef departament diabet noli de nutritie si metabolism Descarcă Descarcă
81 Szabo Bela Medic sef Sectia Clinica obstetrica ginecologie Descarcă Descarcă
82 Szatmari Szabolcs Medic sef Sectia clinica Neurologie II Descarcă Descarcă
83 Szederjesi Janos Coordonator UTS si Programe nationale Descarcă Descarcă
84 Szekely Ildiko Sef Birou Birou contabilitate Descarcă Descarcă
85 Takacs Laura Sef birou Birou organizare Descarcă Descarcă
86 Todoran Rodica Asistent Coordonator Compartiment Nutriție și Boli Metabolice Descarcă Descarcă
87 Toma Doina Sef birou Bioru financiar Descarcă Descarcă
88 Ungureanu Ian Petru Asistent Coordonator Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
89 Uzun Cosmina Cristina Coordonator UATMR Descarcă Descarcă
90 Vajda Rozalia Asistent Medical Principal Sef Bloc operator III ORL Descarcă Descarcă
91 Vass Hajnal Erzsebet Asistent sef UPU SMURD Descarcă Descarcă
92 Vegh Reka Asistent medical șef Secția Clinică Obstetrică Ginecologie 1 Descarcă
93 Zolyomi Karmen Reka Moașă sefă – Sala de nastere Descarcă Descarcă

 

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1