close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Pagina Pacientului Informații privind vizita aparținătorilor în spital și comunicarea informațiilor

Informații privind vizita aparținătorilor în spital și comunicarea informațiilor

Mergi înapoi la Pagina Pacientului

Informații privind vizita aparținătorilor în spital și comunicarea informațiilor

                                                

Programul de vizită începând cu data de 15.09.2025

 

INFORMARE PROGRAM DE VIZITĂ

Având în vedere creșterea incidenței infecțiilor cu SARS-CoV-2 la nivel național și local și în conformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 3670/2022 privind stabilirea programului de vizite în unitățile sanitare, Art. 1, alin. (5), și pentru a preveni și limita infecțiile asociate asistenței medicale, în special cele cu cale de transmitere aerogenă,

Începând cu data de 15.09.2025 se modifică programului de vizită al pacienților internați, după cum urmează:

· Zile de vizită: Marți, Joi și Duminică

· Interval orar: 14:00 – 18:00

Condiții de acces:

1. Număr vizitatori:

  • Un singur vizitator pentru fiecare pacient
  • În saloanele cu mai mult de 3 paturi: maximum 2 pacienți vizitați simultan

2. Durata vizitei: Maximum 10 minute/pacient

3. Echipament de protecție:

  • Halat și botoșei obligatorii pentru toate secțiile
  • Mască și bonetă suplimentar pentru secțiile ATI și în secțiile în care se impune

4. Triaj epidemiologic:

  • La intrarea în secție, accesul va fi interzis vizitatorilor cu semne clinice de infecție acută
  • Se va completa un registru cu numele vizitatorului, pacientului, data și ora accesului

5. Cazuri speciale:

o Pentru pacienții în stare terminală, accesul aparținătorilor se va face cu aprobarea medicului curant/medicului de gardă și a medicului șef de secție, conform unui orar stabilit de comun acord și sub supraveghere medicală

Echipamentul de protecție va fi asigurat de spital, iar vizitatorii vor respecta instrucțiunile personalului privind măsurile de prevenire a infecțiilor.

 

***   ***   ***

  

Numere telefon informații pacienți

 

Comunicarea informațiilor către persoana desemnată de pacient, despre starea de sănătate, se va realiza de către personalul medical telefonic, la numărul de telefon pus la dispoziţie de pacient la internare, consemnat în acordul din FOCG.

În cazul în care sunt solicitate informații telefonic de către membrul familiei/aparținătorul legal medicul curant al pacientului va verifica dacă persoana care solicită informațiile este desemnată de pacient pentru a i se comunica informațiile depre starea de sănătate. Se recomandă ca un singur aparținător al pacientului să solicite informații.

De asemenea, pentru a i se furniza informațiile persoana desemnată va avea obligația de a furniza medicului curant CNP-ul pacientului sau data nașterii, în vederea eliminării oricărui risc de a comunica spre alte persoane a informațiilor despre pacient.

Informațiile care pot fi transmise către aparținători privesc următoarele: starea de sănătate, numele medicului currant, data estimată a externării, transferat în altă secție.

Numerele de telefon pentru informații sunt:

0372/653.100 (Vodafone)

0265/212.111 (Telekom)

0365/430.606 (RDS)

 

Nr. crt. Denumire secţie sau compartiment Număr telefon interior
1 Secţia clinică medicină internă I 232
2 Secţia clinică ATI  
–       Salon 5003 227
–       Salon 5004 194
–       Salon 5005 277
–       Salon 5006 201
–       Salon 5037 275
3 Zona Tampon ATI Covid-19 230
4 Compartiment ATI – copii 441
5 Secţia clinică cardiologie 318
721
6 Secţia clinică neonatologie   431
7 Secţia clinică gastroenterologie 344
8 Secţia clinică neurologie I 234 – aripa A

410 – aripa B

9 Secţia clinică neurologie II   
–       camera medici

–       sală tratament

238

240

10 Secţia clinică pediatrie  
–       camera medici

–       sală tratament

–       compartiment hemato-oncologie și nefrologie

287

285

447

11 Compartiment nefrologie 409
12 Compartiment diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice 407
13 Secţia clinică chirurgie generală I 266
14 Secţia clinică chirurgie generală II 272
15 Secția chirurgie vasculară 267
16 Compartiment chiururgie plastică, microchirurgie reconstructivă 446
17 Secţia clinică chirurgie şi ortopedie pediatrică 284

482

18 Secţia neurochirurgie 192
19 Secţia clinică obstetrică-ginecologie  
–       lăuze 219
–       lăuze cezarizate, gravide 229
–       paciente operate 214
–       zona septică 225
20 Compartiment ATI obstetrică-ginecologie (ATI şi terapia durerii)

–       ginecologie

–       obstetrică

 

158

328

21 Secţia clinică ortopedie şi traumatologie 187 – aripa A

188 – aripa B

22 Zona Tampon nonATI Covid-19 Se va apela secția unde a fost internat pacientul
23 Unitatea Suport Medical Covid-19 0728/266528
24 UPU SMURD cu punct de lucru la Sărmașu 0265/210110

 

 

Secții exterioare

Tîrgu Mureș, str. Revoluției, nr. 33-35

Nr. crt.  

Denumire secţie

 
1. Secţia clinică hematologie 0265/216680
–       transplant medular 0265/218739
2. Secţia clinică medicină internă II 0265/215665

0265/214503

3. Secţia clinică recuperare cardiovasculară 0731/380242
 
4. Secţia clinică reumatologie (alocată temporar în spațiu) 0731/380241

 

 

Tîrgu Mureș, Bdul 1 Decembrie 1918, nr. 24

 

Nr. crt.

 

Denumire secţie

Nr. telefon
1. Secţia clinică chirurgie orală şi maxilo-facială 0365/882515

Tîrgu Mureș, str. Gh. Marinescu, nr. 34

 

Nr. crt.

 

Denumire secţie

Nr. telefon
1. Secţia clinică ORL 0265/217886
Int. 12
2. Compartiment ATI – ORL Int. 27

 

***   ***   ***

Program de vizită (este valabil după încetarea restricțiilor de mai sus)

Programul de vizită al aparţinătorilor pacienţilor internaţi în unităţile sanitare publice se realizează de luni până vineri în intervalul orar 15:00-20:00, iar în zilele de sâmbătă şi duminică programul de vizită se realizează între orele 10:00-20:00.

Numărul de vizitatori pentru un pacient internat într-un salon cu mai mult de 3 paturi nu poate fi mai mare de 3 persoane şi pot fi vizitaţi maximum 2 pacienţi în acelaşi timp, durata vizitei putând fi limitată la 60 de minute.

În cazul pacienţilor în stare critică sau terminală, indiferent de secţia/compartimentul în care aceştia sunt internaţi, familia are dreptul de a vizita pacientul zilnic, indiferent de oră, sau poate solicita prezenţa permanentă lângă pacient a unui singur membru de familie, cu acordul medicului curant, dacă condiţiile din secţia/compartimentul respectivă/respectiv permit acest lucru. În caz contrar, se va asigura accesul familiei periodic la pacient, asigurându-se un spaţiu adecvat de aşteptare, în apropierea secţiei/compartimentului respective/respectiv.

În ceea ce privește pacienţii internaţi care au un grad redus de mobilitate din cauza patologiei prezentate, pe oricare dintre secţiile/compartimentele din unitatea sanitară, accesul unei persoane poate fi permanent.

În cazul copiilor internaţi în secţiile/compartimentele de terapie intensive, se asigură prezenţa cu caracter permanent a unuia dintre părinţi, dacă se solicită acest lucru.

În situația copiilor până la 14 ani internaţi în oricare dintre secţiile/compartimentele din unitatea sanitară, se acceptă prezenţa unui aparţinător permanent, dacă se solicită acest lucru.

Pentru copii vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani, internaţi în oricare dintre secţiile/compartimentele din unitatea sanitară, se poate accepta prezenţa unui aparţinător permanent, cu acordul şefului de secţie/coordonatorului de compartiment.

Vizitarea pacienţilor în secţiile/compartimentele de terapie intensivă este permisă zilnic doar membrilor familiei, respectiv părinţi, copii, surori/fraţi, condiţia fiind aceea ca vizita să se facă individual sau cel mult două persoane, cu respectarea procedurilor interne.

Fiecare secție/compartiment are un număr de telefon prin care se asigură informarea familiei de către medicul curant sau medicul de gardă despre starea şi evoluţia pacientului. Aparţinătorii vor fi informaţi despre acest număr de telefon la internarea sau la transferul pacientului în secţia/compartimentul respectivă/ respectiv.

 

Acces vizitatori

Accesul vizitatorilor în spital este permis numai în timpul programului de vizită, conform orarului stabilit, și cu respecatraea indicaţiilor medicilor, personalului sanitar sau de pază, în următoarele condiţii:

 

  • accesul se face în baza documentului de identitate şi înscrierii în registrul special al vizitatorilor;
  • accesul se permite numai persoanelor cu ţinută decentă;
  • accesul se permite numai prin intrarea în locurile şi spaţiile special destinate vizitatorilor de managerul spitalului;
  • accesul se permite numai în grup de maximum 3 persoane pentru un pacient, iar restul aparţinătorilor vor aştepta într-o zonă bine delimitată, dacă spaţiul spitalului o permite.

Vizitatorii vor evita discuţiile neplacute ce pot afecta pacienţii, vor respecta liniştea celorlalţi bolnavi internaţi. Pentru bolnavii deplasabili este recomandabil ca vizita să se desfăşoare în holuri sau în camerele din secţii amenajate corespunzător, acolo unde există posibilitatea.

Sunt interzise vizitatorilor următoarele:

  • introducerea de alimente contraindicate regimului dietetic al bolnavului sau în cantitate prea mare (alimente perisabile-creme, ouă, înghețată, etc);
  • introducerea de flori la pacienții internați în secțiile chirurgicale, obstetrică-ginecologie, terapie intensivă și hemato-oncologie;
  • introducerea de alcool, armament, muniţii, substanţe toxice, stupefiante, explozive, instrumente care pot pune în pericol viaţa, integritatea corporală sau sănătatea personalului propriu şi a pacienţilor ori patrimoniul unităţii;
  • fumatul în unitate, nerespectarea acestei prevederi poate fi sanctionată cu amendă de organele în drept, potrivit prevederilor legale;
  • accesul în zonele cu risc: ATI, bloc operator, bloc naşteri, secţie nou-născuţi, sterilizare centralizată, laboratoare, depozite de deşeuri medicale periculoase, staţie de oxigen, precum şi în orice altă zonă stabilită de managerul spitalului;
  • accesul în spital cu animale;
  • accesul în secție al vizitatorilor care prezintă boli infecto-contagioase;
  • accesul vizitatorilor la pacienții izolați cu diagnostic de boală transmisibilă, dependenți de îngrijirile medicale ale spitalului;
  • intervenția în îngrijirile medicale ale pacienților;
  • accesul la documentele medicale ale pacienților, toate informațiile despre pacienți vor fi solicitate direct medicului curant;
  • accesul cu echipament video și audio, precum și înregistrarea audio și video, fără acordul prealabil scris al conducerii spitalului;
  • să se așeze pe patul bolnavului;
  • să atingă mesele de tratament, cărucioarele de pansamente, echipamentele sau aparatura medicală;
  • să atingă recipientele inscripționate cu mesaje avertizoare de risc.

Dacă managerul spitalului stabileşte o perioadă de carantină, conform dispoziţiilor autorităţii de sănătate publică judeţene, în această perioadă se limitează sau se interzice, după caz, accesul vizitatorilor în spital.

Se va evita pe cât posibil accesul în spital cu copii minori, în vederea protecției acestora. De asemenea, în cazul în care copiii vin în vizită în spital la bolnavi, aceștia trebuie să fie însoțiți și supravegheați permanent de către un adult.

În incinta spitalului sunt interzise, fără acordul scris al conducerii spitalui: afișajul oricăror înscrisuri sau materiale, vânzările ambulante, distribuția materialelor publicitare.

Obligații vizitatori:

  • să respecte regulile de conduită din cadrul spitalului, precum și regulile de acces în secțiile/compartimentele spitalului;
  • să respecte indicațiile medicului curant cu privire la alimentele permise, în funcție de specificul afecțiunii, al procedurilor de diagnostic sau tratament aplicate;
  • să părăsească salonul în timpul efectuării tratamentelor medicale;
  • să păstreze curățenia din spital – aruncarea gunoaielor, rezidurilor, ambalajelor de orice natură, se va realiza exclusiv în locurile special amenajate în acest sens;
  • să se abțină de la orice acțiune care poate duce la degradarea mobilierului de decor (bănci, coşuri de gunoi, uși, aviziere, etc): zgârierea, scrierea, vopsirea, murdărirea cu orice substanţă, demontarea, distrugerea sau degradarea oricăror elemente constructive, decorative sau mobilier. Persoanele care cauzează astfel de prejudicii în mod direct sau indirect, vor acoperi integral costul reparării sau înlocuirii acestor bunuri;
  • să poarte echipamentul de protecție corespunzător la intarea în salon: halat; botoșei, iar în secțiile de terapie intensive și hemato-oncologie vor purta mască și bonetă;
  • să folosească circuitul de acces semnalizat pentru vizitatori;
  • să se spele pe mâini la intrarea și ieșirea din salon;
  • să folosească liftul special destinat care poate fi accesat de la parterul cladirii;
  • să nu își lase obiectele personale nesupravegheate, indiferent de zona în care se află, spitalul nefiind responsabil de dispariția acestora.

 

            În condițiile în care sunteți nemulțumiți de orice deficiențe constatate pe durata vizitei dvs.  puteți să depuneți la registratura spitalului o sesizare cu indicarea tuturor elementelor care v-au nemulțumit. De asemenea, sesizarea o puteți face și pe formularul de contact aflat pe pagina www.spitalmures.ro.

Dacă aveți cuvinte de laudă la adresa spitalului ori serviciilor de care ati beneficiat vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin site-ul: www.spitalmures.ro, unde veți avea posibilitatea de a trimite direct mesaje.

Responsabilul cu asigurarea calității serviciilor din secție (medic șef al secției, asistenta șefă sau persoana desemnată ca responsabil cu managementul calității) vă vor ajuta să rezolvați problema în cel mai scurt timp.

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1