close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Digitalizarea SCJU Târgu Mureș prin achiziționarea de echipamente IT și dezvoltarea de noi aplicații informatice Informare și publicitate

Informare și publicitate

Mergi înapoi la Digitalizarea SCJU Târgu Mureș prin achiziționarea de echipamente IT și dezvoltarea de noi aplicații informatice

Proiect

’’Digitalizarea SCJU Târgu Mureș prin achiziționarea de echipamente IT și dezvoltarea de noi aplicații informatice’’

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș derulează proiectul ’’Digitalizarea SCJU Târgu Mureș prin achiziționarea de echipamente IT și dezvoltarea de noi aplicații informatice’’, în vederea modernizării infrastructurii IT, eficientizării timpului necesar înregistrării datelor medicale și creșterii accesului pacienților la investigații clinice și paraclinice.

Proiectul este structurat pe 3 componente, respectiv:

  • Componenta 1: Îmbunătățirea rețelelor de comunicații (infrastructura IT);
  • Componenta 2: Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului clinic și al interoperabilității;
  • Componenta 3: Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului non-clinic și al interoperabilității.

Obiectivul general al proiectului este “creșterea calității serviciilor medicale oferite de Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș prin îmbunătățirea infrastructurii digitale și dezvoltarea de noi module/aplicații software clinice și administrative”.

Obiectivele specifice urmărite în cadrul proiectului sunt:

  1. a) “îmbunătățirea calității serviciilor de sănătate la care pacientul are acces, exprimată prin accesibilitatea, promptitudinea și complexitatea traseului pacientului;
  2. b) asigurarea serviciilor electronice integrate de sănătate în vederea creșterii calității actului medical;
  3. c) creșterea adresabilității pacienților prin eficientizarea, îmbunățirea calității serviciilor medicale, modernizând și simplificând sistemul de programări al pacienților;
  4. d) utilizarea deplină a resurselor materiale și financiare prin colectarea și analizarea datelor privind costul serviciilor medicale la nivel de pacient;
  5. e) creșterea prevenției ca modalitate de îmbunătățire a calității traseului pacientului în unitatea medicală și eficientizarea utilizării resurselor umane și materiale;
  6. f) creșterea calității serviciilor medicale acordate prin planificarea accesului la investigațiile clinice și paraclinice în special, la consulturi interdisciplinare complexe;
  7. g) îmbunătățirea schimbului de informații în cadrul spitalului și facilitatea accesului personalului medical de specialitate la aceste informații într-un mod simplu și rapid;
  8. h) standardizarea și uniformizarea modului de derulare a proceselor în toate compartimentele spitalului;
  9. i) modernizarea infrastructurii IT, prin înlocuirea echipamentelor și sistemelor IT existente cu soluții mai noi, performante și sigure;
  10. j) securizarea datelor prin implementarea soluțiilor de securitate cibernetică, cum ar fi firewall, VPN-uri, soluții de back-up și recuperare a datelor;
  11. k) armonizarea cu tendința europeană de digitalizare a serviciilor medicale în condițiile ușurării accesului la tehnologie și implicit, a utilizării responsabile și cu maximă eficiență a resursei umane disponibile;
  12. l) organizarea cursurilor de formare pentru personalul administrativ și medical”.

Valoarea totală a proiectului este de 6.005.946,18 lei, din care valoarea eligibilă finanțată prin PNRR este de 4.939.000,00 lei și 938.410,00 lei reprezentând valoarea TVA aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR.

Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta: 7 – Transformare digitală; Investiția: I3 –  Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină; Investiția specifică: I3.3 – Investiții în sistemele informaticeși în infrastructura digitală a unităților sanitare.

Beneficiarii investiției finanțate prin acest proiect sunt atât pacienții care se adresează Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș, cât și personalul unității sanitare, prin îmbunătățirea proceselor interne și o mai bună gestionare a activității.n

Date de contact:

MARIANA MOLDOVAN-NEGOIȚĂ

Responsabil informare și publicitate

comunicare@dipicdev.ro

0733.55.01.01

COMUNICAT DE PRESĂ – PDF cu antet

ARTICOLE ÎN MASS-MEDIA

https://www.radiomures.ro/stiri/proiect-de-digitalizare-la-spitalul-clinic-judetean-de-urgenta-targu-mures.html

https://cuvantul-liber.ro/517269/derularea-proiectului-digitalizarea-scju-targu-mures-prin-achizitionarea-de-echipamente-it-si-dezvoltarea-de-noi-aplicatii-informatice/

https://www.stiripesurse.ro/peste-6-milioane-de-lei-pentru-imbunatatirea-structurii-it-si-imbunatatirea-software-ului-la-spitalul-judetean-mures_3569619.html

https://www.ziarulprofit.ro/peste-6-milioane-de-lei-pentru-imbunatatirea-structurii-it-si-imbunatatirea-software-ului-la-spitalul-judetean-mures/

https://www.zi-de-zi.ro/2025/02/03/digitalizarea-scju-targu-mures-echipamente-it-si-aplicatii-informatice-noi-pentru-imbunatatirea-serviciilor/

https://www.stiri-mures.ro/2025/02/03/derularea-proiectului-digitalizarea-scju-targu-mures-prin-achizitionarea-de-echipamente-it-si-dezvoltarea-de-noi-aplicatii-informatice

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1