close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Secția Clinică ATI Criterii de Diagnostic

Criterii de Diagnostic

Mergi înapoi la Secția Clinică ATI

CRITERII DE DIAGNOSTIC

  1. Infarct miocardic acut cu complicații
  2. Soc cardiogen
  3. Aritmii complexe necesitând monitorizare continuă și intervenție terapeutică imediată
  4. Insuficiență cardiacă acută cu insuficiență respiratorie și/sau necesitând suport hemodinamic
  5. Urgențele hipertensive
  6. Angină instabilă, în mod deosebit însoțită de aritmii, instabilitate hemodinamică sau durere toracică
  7. Pacienții resuscitați după oprire cardiacă și care necesită ulterior terapie intensivă
  8. Stări post oprire cardiacă
  9. Tamponada cardiacă sau constricție cu instabilitate hemodinamică
  10. Anevrisme disecante de aortă
  11. Bloc cardiac complet
  12. Hipovolemia de orice cauză care nu răspunde la repletia volemica de rutină, incluzând și sângerările date de coagulopatii
  13. Necesitatea balonului de contrapulsație
  14. Necesitatea administrării continue de droguri vasoactive pentru menținerea tensiunii arteriale
  15. Insuficiența respiratorie acută ce necesită suport ventilator cu intubație traheală sau ventilație noninvazivă
  16. Embolie pulmonară cu instabilitate hemodinamică
  17. Pacienții din terapie intermediară care prezintă deteriorarea funcției respiratorii (necesită oxigen pe mască >50%)
  18. Necesitatea de nursing/îngrijire respiratorie care nu este posibilă în unitatea de terpie intermediară sau secția obisnuită de spital (fizioterapie pentru eliminarea secrețiilor la mai puțin de 2 ore)
  19. Hemoptizie masivă
  20. Insuficiență respiratorie cu iminență de intubație (riscul de apariție a unei insuficiențe respiratorii care ar necesita intubație endotraheală și suport ventilator pentru protecția căilor respiratorii, chiar dacă nu au alte disfuncții de organ și nu necesită suport ventilator.)
  21. Stroke acut cu alterarea stării de conștiență
  22. Coma: metabolică, toxică sau anoxică
  23. Hemoragie intracraniană cu potențial de herniere
  24. Hemoragie subarahnoidă acută
  25. Meningita cu alterarea stării de conștiență sau afecarea funcției respiratorii
  26. Suferințe ale sistemului nervos central sau suferițe neuromusculare cu deteriorarea funcției neurologice sau pulmonare
  27. Status epilecticus
  28. Moartea cerebrală sau potențiala moarte cerebrală pentru tratament agresiv de menținere în vederea donarii de organe și țesuturi
  29. Vasospasm
  30. Traumatime cerebrale severe
  31. Disfuncție a sistemului nervos central, indiferent de cauza, suficiența pentru a altera reflexele de protecție și căile respiratorii
  32. Monitorizare neurologicală invazivă
  33. Instabilitate hemodinamică la pacienții cu ingestie de droguri
  34. Alterarea stării de conștiență cu protecție inadecvată a căilor respiratorii la pacienții cu ingestie de droguri
  35. Convulsii după ingestia de droguri
  36. Tulburări gastrointestinale
  37. Sângerări digestive amenințătoare de viață, inclusiv hioptensiune, angina, sângerare activă sau cu condiții de comorbiditate
  38. Insuficiența hepatică fulminantă
  39. Pancreatită acută severă
  40. Perforație esofagiană cu sau fără mediastinită
  41. Tulburări endocrine
  42. Cetoacidoză diabetică complicată cu instabilitate hemodinamică, alterarea stării de conștiență, insuficiență respiratorie sau acidoză severă
  43. Coma tiroidiană cu instabilitate hemodinamică
  44. Stare hiperosmolară cu comă și /sau instabilitate hemodinamică
  45. Crizele adrenale cu instabilitate hemodinamică
  46. Hipecalcemie severă cu alterarea stării de conștiență, necesitând monitorizare hemodinamică
  47. Hipo sau hipernatremia cu convulsii, și/sau alterarea stării de conștiență
  48. Hipo sau hipermagneziemia cu aritmii sau afectare hemodinamică
  49. Hipo sau hiperkalemia cu airitmii sau afectare musculară
  50. Hipofosfatemia cu slabiciune musculară
  51. Renal
  52. Necesitatea terapiei de epurare extrarenală – hemodializa, hemofiltrare, hemodiafiltrare în acut
  53. Pacienții în postoperator care necesită monitorizare hemodinamică/suport ventilator sau îngrijire specială la nivel de terapie intensivă.
  54. Sepsis sever sau soc septic
  55. Monitorizare hemodinamică invazivă
  56. Condiții clinice ce impun nivel de îngrijire de terapie intensivă
  57. Injurii de mediu (hipo/hipertermia, innecul, lighting)
  58. Tratamente noi/experimentale cu potențial de complicații
  59. Puls<40 sau >150 b/minut
  60. PA sistolica < 80mmHg sau 20 mmHG sub PA obisnuită a pacientului
  61. PAM < 60mmHg
  62. PAD > 120mmHg
  63. Stopul respirator de orice cauză
  64. Frecvența respiratorie > 35 r/minut sau < 8 r/minut
  65. Riscul de oprire respiratorie
  66. Alterarea bruscă a stării de conștiență ( CGS cu mai mult de 2)
  67. Crize convulsive repetate sau prelungite
  68. Na <110mEq/L sau > 170mEq/L
  69. K < 2.0mEq/L sau > 7.0mEq/L
  70. PaO2 <50mmHg
  71. SaO2 <90 cu O2 ≥ 50%
  72. Creșterea acută a Pa CO2 cu acidoză respiratorie
  73. pH <7,1 sau >7,7
  74. Glicemie > 800mg/dl
  75. Ca >15mg/dl
  76. Hemoragie vasculară cerebrală, contuzie sau hemoragie subarahnoidină cu afectarea stării de conștiență sau semene neurologice focale
  77. Rupturi de viscere, vezică urinară, ficat, varice esofagiene sau uter cu instabilitate hemodinamică
  78. Anevrism de aortă disecant
  79. Infarct miocardic cu aritmii complexe, instabilitate hemodinamică sau insuficiență cardiacă congestivă
  80. Tahicardie ventriculară susținută sau fibrilație ventriculară
  81. Bloc complet cu instabilitate hemodinamică

Semne fizice apărute acut

  1. Pupile inegale la un pacient inconștient
  2. Arsuri > 10% din suprafață corporeală
  3. Anurie
  4. Obstrucție de căi respiratorii
  5. Coma
  6. Convulsii susținute
  7. Cianoză
  8. Tamponada cardiacă
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1