close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Declarații de avere și interese Declarații de avere 2016

Declarații de avere 2016

Mergi înapoi la Declarații de avere și interese

DECLARAȚII DE AVERE 2016

Declaratii de avere 2016 aferente anului fiscal 2015

Declaratii avere si interese CD 2016

Nr.crt Nume și Prenume Funcția Declarații de avere Declarații de interese
1 Puiac Ion Claudiu Manager Descarca Descarca
2 Crăciun Ioan Florin Director Financiar Contabil Descarca Descarca
3 Moldovan Angela Director de îngrijiri Descarca Descarca
4 Lorinczi Zoltan Director Medical Descarca Descarca

Declarații avere și interese CA 2016

Nr.crt Nume și Prenume Funcția Declarații de avere Declarații de interese
1 Mureșan Vasile Adrian Membru CA Descarca Descarca
2 Csiki Iren Zsuzsanna Membru CA Descarca Descarca
3 Caraghiaur Stelian Membru CA Descarca Descarca
4 Grigorescu Bianca Liana Membru CA Descarca Descarca
5 Toma Lenuta Margareta Membru supleant CA Descarca Descarca
6 Uifalean Gabriela Membru supleant CA Descarca Descarca
7 Cordos Rodica Simona Membru supleant CA Descarca Descarca
8 Bacârea Vladimir Membru supleant CA Descarca Descarca
9 Dorobantu Dorin Constantin Membru supleant CA Descarca Descarca

Declaratii avere și interese 2016

Nr.crt Nume și Prenume Funcția Declarații de avere Declarații de interese
1 Aruste Doinita Asistent medical sef Laborator Analize medicale Descarca Descarca
2 Bacârea Vladimir Profesor UMF Tg.Mureș Descarca Descarca
3 Baci Valentina Asistent medical sef Nefrologie Descarca Descarca
4 Balasa Adrian Medic Sef Sectie Neurochirurgie Descarca Descarca
5 Balasa Rodica Ioana Medic Sef Sectie Neurologie I Descarca Descarca
6 Balasoiu Dorina Asistent Sef Bloc Operator Chirurgie Pediatrica Descarca Descarca
7 Bancu Ligia Medic Sef Sectie Medicina Interna II Descarca Descarca
8 Bancu Serban Vasile Gheorghe Medic Sef sectie Chirurgie II Descarca Descarca
9 Barbat Rares Medic Sef Laborator Medicina Nucleara Descarca Descarca
10 Bataga Simona Medic Sef Gastroenetrologie Descarca Descarca
11 Benedek Theodora Medic Sef sectie cardiologie Descarca Descarca
12 Benedek Istvan Medic Sef Sectie Hematologie Descarca Descarca
13  Dorobanțu Dorin Constantin  Medic coordonator Chirurgie Plastica  Descarca  Descarca
14 Biro Piroska Asistent medical sef sectie Cardiologie Descarca Descarca
15 Boanta Cristina Asistent medical sef hemodializa Descarca Descarca
16 Boeriu Cristian Medic Sef Coordonator SMURD Descarca Descarca
17 Bucur Dorel Șef Formație II Descarca Descarca
18 Bui Lucia Angela Medic sef SSCIN Descarca Descarca
19 Bungardean I. Calin Sef Serviciu Administrativ Descarca Descarca
20 Butiurca Manuela Aurora Sef Farmacia I Descarca Descarca
21 Chiorean Ramona Claudia Asistent medical sef Sectie ORL Descarca Descarca
22 Chirila Tudor Sef Birou informatica Descarca Descarca
23 Cioba Claudia Sef Birou Salarizare Descarca Descarca
24 Molnar Călin Medic Sef sectie Chirurgie I Descarca Descarca
25 Copotoiu Sanda Medic Sef sectie ATI Descarca Descarca
26 Cozlea Laurentiu Medic Sef Sectie Medicina Interna III Descarca Descarca
27 Cozma Rodica Sef Birou Contabilitate Descarca Descarca
28 Cucerea Manuela Medic Sef Sectie Neonatologie Descarca Descarca
29 Danescu Dorina Asistent medical sef Sectie Recuperare Cardiovasculara Descarca Descarca
30 Dobreanu Minodora Medic Sef Laborator analize medicale Descarca Descarca
31 Duca Radu Asistent sef sterilizare Descarca Descarca
32 Egyed Zsigmond Medic Sef Laborator Anatomie Patologica Descarca Descarca
33 Farcas Dan Mircea Medic Sef Laborator Explorari functionale neinvazive II Descarca Descarca
34 Farcas Ileana Asistent sef Bloc Operator I Descarca Descarca
35 Filip Ana Inspector Resurse Umane Descarca Descarca
36 Gorea Florin Sef Formatia I Descarca Descarca
37 Gozar Gheorghe Medic Sef sectie Chirurgie si Ortopedie Pediatrica Descarca Descarca
38 Hejjas Viorica Asistent medical sef Sectie Medicina Interna III Descarca Descarca
39 Henter Katalin Asistent medical sef sectie Hematologie Descarca Descarca
40 Herceg Aurora Asistent medical sef Stomatologie Pediatrica Descarca Descarca
41 Hosu Ioan Medic sef Compartiment nefrologie si hemodializa Descarca Descarca
42 Iakob Claudia Asistent medical sef Sectie Neurologie I Descarca Descarca
43 Ioja Aurora Asistent medical sef sectie Obstetrica Ginecologie Descarca Descarca
44 Kacso Rozalia Asistent medical sef sectie Chirurgie II Descarca Descarca
45 Lorinczi Zoltan Director medical Descarca Descarca
46 Luca Petru Sef Formatia V Descarca Descarca
47 Marcos Lucica Asistent medical sef Sectie Neurochirurgie Descarca Descarca
48 Marinescu Simona Medic Coordonator Compartiment ATI Copii Descarca Descarca
49 Marginean Oana Medic Sef Sectie Pediatrie Descarca Descarca
50 Mera Rodica Medic Sef LSM Copii Descarca Descarca
51 Mirea Emanuela Asistent medical sef Sectie Medicina Interna I Descarca Descarca
52 Mezei Maria Sef Serviciu Financiar Contabil Descarca Descarca
53 Moldovan Gianina Asistent medical sef Sectie chirurgie orala si maxilo-faciala Descarca Descarca
54 Muhlfay Gheorghe Medic Sef Sectie ORL Descarca Descarca
55 Negrusa Ioan Sef Bloc alimentar Descarca Descarca
56 Nicolae Daniela Asistent medical sef ATI si terapia durerii Descarca Descarca
57 Oltean Galafteon Medic Sef Sectie Medicina Interna I Descarca Descarca
58 Oltean Viorica Asistent medical sef Sectie Pediatrie Descarca Descarca
59 Olariu Chilut Cristina Andra Sef Serviciu Aprovizionare Descarca Descarca
60 Pacurar Mariana Medic Sef Sectie Stomatologie Pediatrica Descarca Descarca
61 Pantea Ana Voichita Sef Serviciu Managementul Calitatii Serviciilor Medicale Descarca Descarca
62 Papoi Cosmina Asistent medical sef Laborator Radiologie si imagistica medicala Descarca Descarca
63 Petrovan Cecilia Sef Sectie Clinica Descarca Descarca
64 Parla Nicoleta Asistent medical sef Sectie Reumatologie Descarca Descarca
65 Pop Alexandru Sorin Sef serviciu Tehnic Descarca Descarca
66 Pop Sarolta Ildiko Medic Sef Laborator Recuperare Fizica si Balneologie Descarca Descarca
67 Popa Aurora Asistent medical coordonator Anatomie Patlogica Descarca Descarca
68 Popoviciu Horatiu Medic Sef Sectie Reumatologie Descarca Descarca
69 Prunas Elena Maria Asistent medical sef bloc operator ORL Descarca Descarca
70 Radu Viorica Asistent sef Sef Laborator Explorari functionale II Descarca Descarca
71 Rosca Ovidiu Sef Formatia III – IV Descarca Descarca
72 Sabau Maria Gabriela Asistent medical sef sectie ATI Descarca Descarca
73 Savu Maria Asistent medical sef Sectie Neurologie II Descarca Descarca
74 Sbircea Cristina Asistent medical sef Sectie Ortopedie-Traumatologie Descarca Descarca
75 Simon Neli Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Descarca Descarca
76 Strat Alexandru Medic coordonator Bloc Operator 1 Descarca Descarca
77 Suteu Mircea Sef Formatia II    
78 Szathmari Laszlo Sef serviciu SIEPP, PSI, Protectie civila si situatii de urgenta Descarca Descarca
79 Szigetvari Tunde Asistent medical sef Sectie Medicina Interna II Descarca Descarca
80 Szatmari Szabolcs Sef Clinica Descarca Descarca
81 Sabau Lidia Birou Organizare Descarca Descarca
82 Toma Doina Sef Birou Finaciar Descarca Descarca
83 Vass Hajnal Asistent medical sef UPU Descarca Descarca
84 Floristeanu Florina Maria Sef Serviciu Evaluare si Statistica Medicala Descarca Descarca
85 Ceana Daniela Edith Sef Birou Descarca Descarca
86 Bataga Tiberiu Șef secție Ortopedie și Traumatologie Descarca Descarca
87 Crisan Maria Sef Birou Administrativ Descarca Descarca
88 Crisan Radu Membru supleant in Consiliul de Administratie Descarca Descarca
89 Iancu Adrian Medic Coordonator Descarca Descarca
90 Lako Kamelia Asistent Sef Descarca Descarca
91 Molnar Calin Sef Clinica Descarca Descarca
92 Sigmirean Ana Maria Asistenta Medicala Sefa Descarca Descarca
93 Suciu Gina Camelia Sef Departament Diabet, boli nutritie Descarca Descarca
94 Todoran Maria Rodica Asistent Coordonator Descarca Descarca
95 Zalog Emilia Asistentă Șefă Cl. Chirurgie I Descarca Descarca
96 Szabo Bela Sef sectie Obstetrica Ginecologie Descarca Descarca
97 Moldovan Negoita Mariana Fost membru CA Descarca Descarca
98  Crisan Radu Fost membru CA Descarca Descarca
99 Strat Alexandru Coordonator Bloc Operator I Descarca Descarca
100 Marinescu Simona Coordonator Compartiment Diabet Descarca Descarca
101 Ceana Daniela-Edith Sef birou evidenta pacienti si relatii CAS Descarca Descarca

 

 

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1