close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Declarații de avere și interese Declaratii de avere 2024

Declaratii de avere 2024

Mergi înapoi la Declarații de avere și interese

DECLARAȚII DE AVERE 2024

Declarații de avere 2024 aferente anului fiscal 2023

Declarații avere și interese CD 2024

Comitet director:

 

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Modificări Declarații de avere Declarații de interese
1  Crăciun Ioan Florin Manager Descarcă Descarcă
2 Negru Bianca Catalina Director ingrijiri Descarcă Descarcă
3 Szekely Edit Director medical Descarcă Descarcă
4 Toma Doina Director financiar contabil Descarcă Descarcă

Consiliu de administrație:

Nr. crt. Nume si prenume Funcția deținută  Declarații de avere  Declarații de interes
1 PROF. UNIV. DR. TILINCA MARIANA CORNELIA MEMBRU Descarcă Descarcă
2 DR. STRAT ALEXANDRU MEMBRU Descarcă Descarcă
3 ASIST. UNIV. DR. MOLDOVAN IULIU MEMBRU Descarcă Descarcă
4 PROF. UNIV. DR. BRÎNZANIUC KLARA MEMBRU Descarcă Descarcă
5 DR. SZASZ JOZSEF ATILA MEMBRU Descarcă Descarcă
6 CONF. UNIV. DR. POP MARIAN MEMBRU Descarcă Descarcă
7 DR. CARAGHIAUR STELIAN – EUGEN MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
8 DR. CĂLUȘER LIUBA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
9 DR. BOGHIȚĂ ANNE – MARIA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
10 PROF. UNIV. DR. BACÂREA VLADIMIR MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
11 POGĂCEAN CONSTANTIN MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă
12 PROF. UNIV. DR. SIN ILEANA ANCA MEMBRU SUPLEANT Descarcă Descarcă

Personal spital:

1 Bancu Ligia Ariana Medic primar șef secție Sectia clinica medicină internă I Descarcă Descarcă
2 Mirea Emanuela Asistent medical principal șef Sectia clinica medicină internă I Descarcă Descarcă
3 Szederjesi Janos Medic primar șef secție Secția clinică ATI Descarcă Descarcă
4 Sabău Maria Gabriela Asistent medical principal șef Secția clinică ATI Descarcă Descarcă
5 Marinescu Simona Medic primar coordonator Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
6 Ungurean Petrina – Alina Asistent principal medical coordonator Compartiment ATI copii Descarcă Descarcă
7 Benedek Theodora Mariana Nicoleta Medic primar șef secție Secția clinică cardiologie Descarcă Descarcă
8 Mașca Violeta Asistent medical principal șef Secția clinică cardiologie Descarcă Descarcă
9 Cucerea Manuela Medic primar șef secție Secția clinică neonatologie Descarcă Descarcă
10 Costea Rodica Asistent medical principal șef Secția clinică neonatologie Descarcă Descarcă
11 Bățagă Simona Medic primar șef secție Secția clinică gastroenterologie Descarcă Descarcă
12 Furnea Ioana Cristina Asistent principal medical coordonator Secția clinică gastroenterologie Descarcă Descarcă
13 Bălașa Rodica Ioana Medic primar șef secție Secția clinică neurologie I Descarcă Descarcă
14 Bloj Lucia Asistent medical principal șef Secția clinică neurologie I Descarcă Descarcă
15 Szatmari Szablocs Medic primar șef secție Secția clinică neurologie II Descarcă Descarcă
16 Savu Maria Asistent medical principal șef Secția clinică neurologie II Descarcă Descarcă
17 Mărginean Cristina Oana Medic primar șef secție Secția clinică pediatrie Descarcă Descarcă
18 Oltean Viorica Asistent medical principal șef Secția clinică pediatrie Descarcă Descarcă
19 Hosu Ioan Medic primar coordonator Compartiment clinic nefrologie Descarcă Descarcă
20 Baci Valentina Mirela Asistent medical principal coordonator Compartiment clinic nefrologie Descarcă Descarcă
21 Popoviciu Horațiu Valeriu Medic primar șef secție Secția clinică reumatologie Descarcă Descarcă
22 Pîrla Nicoleta Asistent medical principal șef Secția clinică reumatologie Descarcă Descarcă
23 Țilea Ioan Medic primar șef secție Secția clinică medicină internă II Descarcă Descarcă
24 Radu Angelica Asistent medical principal șef Secția clinică medicină internă II Descarcă Descarcă
25 Lazar Erzsebet Medic primar șef secție Secția clinică hematologie Descarcă Descarcă
26 Henter Katalin Asistent medical principal șef Secția clinică hematologie Descarcă Descarcă
27 German Sallo Marta Medic primar șef secție Secția clinică recuperare cardiovasculară Descarcă Descarcă
28 Dănescu Dorina Asistent medical principal șef Secția clinică recuperare cardiovasculară Descarcă Descarcă
29 Tilinca Mariana Cornelia Medic primar coordonator Compartiment clinic, diabet zaharat, nutriție și boli metabolice Descarcă Descarcă
30 Todoran Maria Rodica Asistent medical principal coordonator Compartiment clinic, diabet zaharat, nutriție și boli metabolice Descarcă Descarcă
31 Molnar Călin Medic primar șef secție Secția clinică chirurgie generală I Descarcă Descarcă
32 Bolog Ofelia Asistent medical principal șef Secția clinică chirurgie generală I Descarcă Descarcă
33 Neagoe Radu Mircea Medic primar șef secție Secția clinică chirurgie generală II Descarcă Descarcă
34 Kacso Rozalia Asistent medical principal șef Secția clinică chirurgie generală II Descarcă Descarcă
35 Mureșan Vasile Adrian Medic primar șef secție Secția clinică chirurgie vasculară Descarcă Descarcă
36 Zălog Emilia Asistent medical principal șef Secția clinică chirurgie vasculară Descarcă Descarcă
37 Dorobanțu Dorin Constantin Medic primar coordonator Compartiment chirurgie plastică, microchirurgie reconstructivă Descarcă Descarcă
38 Cocan Mihaela Asistent medical principal coordonator Compartiment chirurgie plastică, microchirurgie reconstructivă Descarcă Descarcă
39 Petrovan Cecilia Medic primar șef secție Secția clinică chirurgie orală și maxilo – facială Descarcă Descarcă
40 Moldovan Gianina Asistent medical principal șef Secția clinică chirurgie orală și maxilo – facială Descarcă Descarcă
41 Gozar Horea Gheorghe Medic primar șef secție Secția clinică chirurgie și ortopedie pediatrică Descarcă Descarcă
42 Sigmirean Ana Maria Asistent medical principal șef Secția clinică chirurgie și ortopedie pediatrică Descarcă Descarcă
43 Bălașa Adrian Florian Medic primar șef secție Secția clinică neurochirurgie Descarcă Descarcă
44 Marcoș Lucica Asistent medical principal șef Secția clinică neurochirurgie Descarcă Descarcă
45 Szabo Bela Medic primar șef secție Secția clinică obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
46 Vegh Reka Izabella Asistent medical principal șef Secția clinică obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
47 Morariu Mihai Raul Medic primar coordonator Compartiment ATI obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
48 Lako Andrea Asistent medical principal coordonator Compartiment ATI obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
49 Neagoș Adriana Medic primar șef secție Secția clinică ORL Descarcă Descarcă
50 Szaz Emese Asistent medical principal șef Secția clinică ORL Descarcă Descarcă
51 Santa Tudora Asistent medical principal coordonator Compartiment ATI ORL Descarcă Descarcă
52 Solyom Arpad Medic primar șef secție Secția clinică ortopedie și traumatologie Descarcă Descarcă
53 Răzoare Sergiu Constantin Asistent medical principal șef Secția clinică ortopedie și traumatologie Descarcă Descarcă
54 Budușan Mărioara Asistent medical principal șef Bloc operator I Descarcă Descarcă
55 Nicolescu Cosmin Lucian Medic primar coordonator Bloc operator I Descarcă Descarcă
56 Gergely Erzsebet Asistent medical principal șef Bloc operator II – chirurgie și ortopedie pediatrică Descarcă Descarcă
57 Vajda Rozalia Asistent medical principal șef Bloc operator III – ORL Descarcă Descarcă
58 Nicolae Daniela Asistent medical principal șef Bloc operator IV – obstetrică – ginecologie Descarcă Descarcă
59 Zolyomi Karmen Reka Moașă principală șefă Săli de naștere Descarcă Descarcă
60 Boeriu Cristian Marius Medic primar șef Unitatea clinică de primiri urgențe – SMURD cu punct de lucru la Sărmașu Descarcă Descarcă
61 Vass Hajnal Erzsebet Asistent medical principal șef Unitatea clinică de primiri urgențe – SMURD cu punct de lucru la Sărmașu Descarcă Descarcă
62 Duca Radu Asistent medical principal șef Sterilizare Descarcă Descarcă
63 Tătaru Ioana Farmacist șef Farmacie Descarcă Descarcă
64 Zugravu Monica Asistent medical principal coordonator Stația de hemodializă Descarcă Descarcă
65 Pop Marian Medic primar șef Laborator clinic radiologie și imagistică medicală Descarcă Descarcă
66 Papoi Cosmina Firuța Asistent medical principal șef Laborator clinic radiologie și imagistică medicală Descarcă Descarcă
67 Oltean Dorina Asistent medical principal coordonator Compartiment radiologie intervențională Descarcă Descarcă
68 Marginean Lucian Medic primar coordonator Compartiment radiologie intervențională Descarcă Descarcă
69 Gurzu Simona Medic șef secție Serviciul clinic anatomie patologică Descarcă Descarcă
70 Hurubă Ilie Asistent medical principal coordonator Serviciul clinic anatomie patologică Descarcă Descarcă
71 Dobreanu Minodora Medic primar șef Laborator clinic analize medicale Descarcă Descarcă
72 Poptămaș Mariana Asistent medical principal șef Laborator clinic analize medicale Descarcă Descarcă
73 Balga Cristina Asistent medical principal șef Laborator microbiologie medicală Descarcă Descarcă
74 Szasz Izabella Eva Medic primar șef Laborator microbiologie medicală Descarcă Descarcă
75 Perian Marcel Medic șef secție Laborator explorări funcționale Descarcă Descarcă
76 Radu Viorica Asistent medical principal șef Laborator explorări funcționale Descarcă Descarcă
77 Bian Ioana Bianca Asistent medical principal șef Laborator endoscopie digestivă Descarcă Descarcă
78 Bănescu Claudia Medic primar șef secție Laborator genetică medicală Descarcă Descarcă
79 Bărbat Rareș Medic șef secție Laborator medicină nucleară Descarcă Descarcă
80 Mănășturean Andrei Medic șef secție Laborator recuperare, medicină fizică și balneologie Descarcă Descarcă
81 Lako Kamelia Asistent medical principal șef Laborator recuperare, medicină fizică și balneologie Descarcă Descarcă
82 Costescu Adriana Asistent medical principal coordonator Ambulator integrat adulți Descarcă Descarcă
83 Mihai Delina Alina Asistent medical principal coordonator Ambulator integrat copii Descarcă Descarcă
84 Păcurar Mariana Medic șef secție Ambulator de specialitate stomatologie Descarcă Descarcă
85 Herceg Aurora Tehnician dentar șef Ambulator de specialitate stomatologie Descarcă Descarcă
86 Caliani Nicoleta Medic șef secție CSM Copii Descarcă Descarcă
87 Petra Simona Claudia Asistent medical principal coordonator Unitatea de transfuzii sanguine Descarcă Descarcă
88 Florișteanu Florina Maria Medic coordonator Serviciul evaluare statistică medicală Descarcă Descarcă
89 Popșor Ioan Gavril Asistent medical coordonator Bloc alimentar Descarcă Descarcă
90 Mezei Maria Lucia Șef serviciu Serviciul financiar contabilitate Descarcă Descarcă
91 Crișan Maria Șef serviciu Serviciul administrativ – transport Descarcă Descarcă
92 Pop Alexandru Sorin Șef serviciu Serviciul tehnic Descarcă Descarcă
93 Gorea Florin Șef atelier Atelier I Descarcă Descarcă
94 Mihai Andrei Florin Șef atelier Atelier II Descarcă Descarcă
95 Roșca Ovidiu Șef atelier Atelier III Descarcă Descarcă
96 Bodan Leonuț Șef atelier Atelier IV Descarcă Descarcă
97 Luca Petru Șef atelier Atelier V Descarcă Descarcă
98 Pop Marioara Daniela Șef serviciu Serviciul resurse umane Descarcă Descarcă
99 Pantea Ana Voichița Șef serviciu Serviciul de management al calității serviciilor de sănătate Descarcă Descarcă
100 Costache Cristian Șef serviciu Serviciul de securitatea muncii, PSI, protecție civilă și situații de urgenta Descarcă Descarcă
101 Tokes Jozsef Șef formație Formația pază – pompieri Descarcă Descarcă
102 Perghel Alexandru Șef serviciu Serviciul achiziții publice, contractare și aprovizionare Descarcă Descarcă
103 Bui Lucia Angela Medic primar – Șef serviciu Serviciul de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale Descarcă Descarcă

 

phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1