close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Declarații de avere și interese Declaratii de avere 2022

Declaratii de avere 2022

Mergi înapoi la Declarații de avere și interese

DECLARAȚII DE AVERE 2022

Declarații de avere 2022 aferente anului fiscal 2021

Declarații avere și interese CD 2022

Comitet director:

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Modificări Declarații de avere Declarații de interese
1 CERNAT LENUȚA MARIANA MANAGER Descarcă Descarcă
2 NEGRU BIANCA CĂTĂLINA DIRECTOR DE ÎNGRIJIRI Descarcă Descarcă
3 HABOR VASILE DIRECTOR MEDICAL Descarcă Descarcă

Consiliu de administrație:

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Modificări Declarații de avere Declarații de interese
1 BRÎNZANIUC KLARA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
2 MOLDOVAN IULIU MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
3 CORDOȘ RODICA SIMONA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
4 POGĂCEAN CONSTANTIN MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
5 STRAT ALEXANDRU MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
6 SZASZ JOZSEF ATILA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
7 TILINCA MARIANA CORNELIA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
8 TOMA LENUTA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
9 UIFĂLEAN GABRIELA MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
10 LAZESCU BOGDAN MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
11 BACAREA VLADIMIR MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă
12 MOLDOVAN HORAȚIU REMUS MEMBRU CONSILIU DE ADMINISTRATIE Descarcă Descarcă

 

Personal spital

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Loc de muncă Declarație de avere Declarație de interese
1 ACHIM ELENA SIMONA SEF SERVICIU SERVICIU ACHIZIȚII PUBLICE, CONTRACTARE ȘI APROVIZIONARE Descarcă Descarcă
2 ALEXANDRU IONUT COSMIN COORDONATOR COMPARTIMENT IT Descarcă Descarcă
3 BACI VALENTINA ASISTENT COORDONATOR COMPARTIMENT NEFROLOGIE Descarcă Descarcă
4 BALASA ADRIAN FLORIAN MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECTIA NEUROCHIRURGIE Descarcă Descarcă
5 MARCOS LUCICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA NEUROCHIRURGIE Descarcă Descarcă
6 BALASA IOANA RODICA MEDIC PRIMAR SEF SECȚIE SECTIA CLINICĂ NEUROLOGIE I Descarcă Descarcă
7 BLOJ LUCIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ NEUROLOGIE I Descarcă Descarcă
8 BANCU LIGIA ARIANA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ MEDICINĂ INTERNĂ I Descarcă Descarcă
9 MIREA EMANUELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL SECTIA CLINICĂ MEDICINĂ INTERNĂ I Descarcă Descarcă
10 BANESCU CLAUDIA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE LABORATOR GENETICĂ MEDICALĂ Descarcă Descarcă
11 BĂRBAT RAREȘ MEDIC ȘEF SECȚIE LABORATOR MEDICINĂ NUCLEARĂ Descarcă Descarcă
12 BĂȚAGĂ SIMONA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECTIA CLINICĂ GASTROENTEROLOGIE Descarcă Descarcă
13 FURNEA IOANA CRISTINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR SECȚIA CLINICĂ GASTROENTEROLOGIE Descarcă Descarcă
14 BAȚAGĂ TIBERIU MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ ORTOPEDIE ȘI TRAUMATOLOGIE Descarcă Descarcă
15 RĂZOARE SERGIU CONSTANTIN ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ ORTOPEDIE ȘI TRAUMATOLOGIE Descarcă Descarcă
16 BENEDEK THEODORA NICOLETA MARIANA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ CARDIOLOGIE Descarcă Descarcă
17 BIAN IOANA BIANCA ASISTENT MEDICAL COORDONATOR LABORATOR ENDOSCOPIE DIGESTIVĂ Descarcă Descarcă
18 BIRLEAN OANA BIANCA SEF SERVICIU SERVICIUL RESURSE UMANE INCETARE DECIZIE NUMIRE INCEPAND CU DATA DE 19.05.2022
Descarcă
Descarcă
19 BODAN LEONUȚ SEF FORMAȚIE FORMATIA IV Descarcă Descarcă
20 MOLNAR CĂLIN MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE GENERALĂ I Descarcă Descarcă
21 BOLOG OFELIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE GENERALĂ I Descarcă Descarcă
22 BUI LUCIA ANGELA MEDIC PRIMAR ȘEF SPIAAM Descarcă Descarcă
23 MUHLFAY GHEORGHE MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ ORL Descarcă Descarcă
24 CHIOREAN CLAUDIUA RAMONA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ ORL Descarcă Descarcă
25 CIOBA CLAUDIA ȘEF BIROU BIROU SALARIZARE Descarcă Descarcă
26 DOROBANTU DORIN CONSTANTIN MEDIC PRIMAR COORDONATOR COMPARTIMENT CHIRURGIE PLASTICĂ, MICROCHIRURGIE RECONSTRUCTIVĂ Descarcă Descarcă
27 COCAN MIHAELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR COMPARTIMENT CHIRURGIE PLASTICĂ, MICROCHIRURGIE RECONSTRUCTIVĂ Descarcă Descarcă
28 COSTACHE CRISTIAN ȘEF FORMAȚIE FORMAȚIA PAZĂ POMPIERI Descarcă Descarcă
29 COSTESCU ADRIANA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR AMBULATOR INTEGRAT ADULȚI Descarcă Descarcă
30 CRIȘAN MARIA ȘEF SERVICIU SERVICIUL ADMINISTRATIV TRANSPORT Descarcă Descarcă
31 CUCEREA MANUELA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ NEONATOLOGIE Descarcă Descarcă
32 DĂNESCU DORINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ RECUPERARE CARDIOVASCULARĂ Descarcă Descarcă
33 DOBREANU MINODORA MEDIC ȘEF SECȚIE LABORATOR ANALIZE MEDICALE Descarcă Descarcă
34 POPTĂMAȘ MARIANA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF LABORATOR ANALIZE MEDICALE Descarcă Descarcă
35 DUCA RADU ASISTENT MEDICA PRINCIPAL ȘEF STERILIZARE Descarcă Descarcă
36 FLORIȘTEANU FLORINA MARIA MEDIC COORDONATOR SERVICIUL EVALUARE STATISTICĂ MEDICALĂ Descarcă Descarcă
37 GERGELY ERZSEBET ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF BLOC OPERATOR II – CHIRURGIE ȘI ORTOPEDIE PEDIATRICĂ Descarcă Descarcă
38 GOZAR HOREA GHEORGHE MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE ȘI ORTOPEDIE PEDIATRICĂ Descarcă Descarcă
39 SIGMIREAN ANA MARIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE ȘI ORTOPEDIE PEDIATRICĂ Descarcă Descarcă
40 GURZU SIMONA MEDIC PRIMAR ȘEF SERVICIUL ANATOMIE PATOLOGICĂ Descarcă Descarcă
41 HURUBĂ ILIE ASISTENT MEDICAL COORDONATOR SERVICIUL DE ANATOMIE PATOLOGICĂ Descarcă Descarcă
42 LAZAR ERZSEBET MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ HEMATOLOGIE Descarcă Descarcă
43 HENTER KATALIN ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ HEMATOLOGIE Descarcă Descarcă
44 NEGOE RADU MIRCEA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE GENERALĂ II Descarcă Descarcă
45 KACSO ROZALIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE GENERALĂ II Descarcă Descarcă
46 LAKO ANDREA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR COMPARTIMENT ATI OBSTETRICĂ – GINECOLOGIE Descarcă Descarcă
47 ZBANCA MIRELA DOINA MEDIC PRIMAR ȘEF LABORATOR RECUPERARE MEDICINĂ FIZICĂ ȘI BALNEOLOGIE Descarcă Descarcă
48 LAKO KAMELIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF LABORATOR RECUPERARE MEDICINĂ FIZICĂ ȘI BALNEOLOGIE Descarcă Descarcă
49 LUCA PETRU SEF FORMAȚIE FORMAȚIA V Descarcă Descarcă
50 MĂRGINEAN OANA CRISTINA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ PEDIATRIE Descarcă Descarcă
51 OLTEAN VIORICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ PEDIATRIE Descarcă Descarcă
52 MARINESCU SIMONA MEDIC PRIMAR COORDONATOR COMPARTIMENT ATI COPII Descarcă Descarcă
53 UNGUREAN PETRINA ALINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR COMPARTIMENT ATI COPII Descarcă Descarcă
54 MERA RODICA MEDIC PRIMAR SEF CSM COPII Descarcă Descarcă
55 MEZEI MARIA LUCIA ȘEF SERVICIU SERVICIUL FINANCIAR – CONTABILITATE Descarcă Descarcă
56 MIHAI ANDREI FLORIN INGINER FORMAȚIA II Descarcă Descarcă
57 MIHAI DELIA ALINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR AMBULATOR INTEGRAT COPII Descarcă Descarcă
58 MOGOS ANTONESCU DAN MEDIC PRIMAR COORDONATOR BIROU EVALUARE STATISTICĂ MEDICALĂ Descarcă Descarcă
59 PETROVAN CECILIA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE ORALĂ ȘI MAXILO – FACIALĂ Descarcă Descarcă
60 MOLDOVAN GIANINA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ CHIRURGIE ORALĂ ȘI MAXILO -FACIALĂ Descarcă Descarcă
61 MOLDOVAN HORAȚIU REMUS MEDIC PRIMAR ȘEF LABORATOR EXPLORĂRI FUNCȚIONALE Descarcă Descarcă
62 RADU VIORICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF LABORATOR EXPLORĂRI FUNCȚIONALE Descarcă Descarcă
63 MUREȘAN VASILE ADRIAN MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CHIRURGIE VASCULARĂ Descarcă Descarcă
64 ZALOG EMILIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CHIRURGIE VASCULARĂ Descarcă Descarcă
65 NICOLAE DANIELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF BLOC OPERATOR IV – OBSTETRICĂ GINECOLOGIE Descarcă Descarcă
66 NICOLESCU COSMIN LUCIAN MEDIC PRIMAR COORDONATOR BLOC OPERATOR I Descarcă Descarcă
67 PĂCURAR MARIANA MEDIC PRIMAR ȘEF AMBULATOR DE SPECIALITATE STOMATOLOGIE Descarcă Descarcă
68 PANTEA ANA VOICHIȚA ȘEF SERVICIU SERVICIUL DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII SERVICIILOR DE SĂNĂTATE Descarcă Descarcă
69 PAPOI COSMINA FIRUȚA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF LABORATOR RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ Descarcă Descarcă
70 POPOVICIU HORAȚIU VALERIU MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ REUMATOLOGIE Descarcă Descarcă
71 PÎRLA NICOLETA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ REUMATOLOGIE Descarcă Descarcă
72 POP ALEXANDRU SORIN ȘEF SERVICIU SERVICIUL TEHNIC Descarcă Descarcă
73 POP VIORICA LIA ȘEF SERVICIU NUMIRE INCEPÂND CU DATA DE 19.05.2022 NUMIRE INCEPÂND CU DATA DE 19.05.2022
Descarcă
Descarcă
74 POPȘOR IOAN GAVRIL ASISTENT MEDICAL COORDONATORE BLOC ALIMENTAR Descarcă Descarcă
75 RADU ANGELICA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ MEDICINĂ INTERNĂ II Descarcă Descarcă
76 ROȘCA OVIDIU SEF FORMAȚIE FORMAȚIA III Descarcă Descarcă
77 SZEDERJESI JANOS MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ ATI Descarcă Descarcă
78 SABĂU MARIA GABRIELA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ ATI Descarcă Descarcă
79 SALANȚA MARIA MEDIC PRIMAR ȘEF UPU SMURD Descarcă Descarcă
80 VASS HAJNAL ERZSEBET ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF UPU SMURD Descarcă Descarcă
81 SZATMARI SZABOLCS MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ NEUROLOGIE II Descarcă Descarcă
82 SAVU MARIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ NEUROLOGIE II Descarcă Descarcă
83 SZABO BELA MEDIC PRIMAR ȘEF SECȚIE SECȚIA CLINICĂ OBSTETRICĂ GINECOLOGIE Descarcă Descarcă
84 VEGH REKA IZABELLA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF SECȚIA CLINICĂ OBSTETRICĂ GINECOLOGIE Descarcă Descarcă
85 TAKACS LAURA ȘEF BIROU BIROU ORGANIZARE Descarcă Descarcă
86 TĂTARU IOANA FARMACIST ȘEF FARMACIE Descarcă Descarcă
87 TODORAN RODICA MARIA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL COORDONATOR COMPARTIMENT DIABET ZAHARAT, NUTRIȚIE ȘI BOLI METABOLCIE Descarcă Descarcă
88 TOMA DOINA ȘEF BIROU BIROU FINANCIAR Descarcă Descarcă
89 ZOLYOMI KARMEN REKA MOAȘĂ ȘEFĂ SĂLI DE NAȘTERE Descarcă Descarcă
90 BUDUSAN MARIOARA ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL ȘEF BLOC OPERATOR I Descarcă Descarcă
91 BOANTA CRISTINA LILIANA ASISTENT MEDICAL COORDONATOR STATIA DE HEMODIALIZA Descarcă Descarcă
92 HOSU IOAN MEDIC COORDONATOR COMPARTIMENT NEFROLOGIE Descarcă Descarcă
93 MARGINEAN LUCIAN MEDIC COORDONATOR COMPARTIMENT RADIOLOGIE INTERVENȚIONALA Descarcă Descarcă
94 NEAGOE RADU MIRCEA MEDIC SEF SECTIE SECTIA CLINICA CHIRURGIE GENERALA II Descarcă
95 OLTEAN DORINA ASISTENT MEDICAL COORDONATOR COMPARTIMENT RADIOLOGIE INTERVENȚIONALA Descarcă Descarcă
96 VAJDA ROZALIA ASISTENT MEDICAL SEF BLOC OPERATOR III ORL Descarcă

 

Personal proiect: Program de prevenţie, depistare precoce, diagnostic şi tratament precoce al cancerului de col uterin – Regiunea Centruʺ, Proiect POCU/826/4/9/138603, cofinanţat prin Programul Operaţional Capital

 

Nr. crt. Nume și prenume Funcția deținută Declarații de avere Declarații de interese
1 VASS TUNDE EXPERT GRUP ȚINTĂ A1.8 Descarcă Descarcă
2 UZUN COSMINA CRISTINA MANAGER PROIECT Descarcă Descarcă
3 STUPINEAN LAVINIA EXPERT IMPLEMENTARE I Descarcă Descarcă
4 SIN ANCA ILEANA Expert medical screening Descarcă Descarcă
5 SABAU LIDIA EXPERT CALL CENTER Descarcă Descarcă
6 PUSCASIU LUCIAN Expert medical screening Descarcă Descarcă
7 MOLDOVAN SORIN IONEL Responsabil logistica screening Descarcă Descarcă
8 MOLDOVAN NEGOITA LENUTA MARIANA Responsabil informare-educare-conștientizare Descarcă Descarcă
9 MIRCEA OANA Expert campanii de mobilizare Descarcă
10 MEZEI RADU EUGEN RESPONSABIL GDPR Descarcă Descarcă
11 FLOREA CARMEN MARIA Coordonator Județean Mureș Descarcă Descarcă
12 FINTA HAJNAL COORDONATOR JUDETEAN COVASNA Descarcă Descarcă
13 FILIP ANA MARIA Expert implementare IV Descarcă Descarcă
14 CEANA DANIELA EDITH EXPERT REGISTRU DISPLAZII Descarcă Descarcă
15 BOROS IOANA DIANA CONS.JURIDIC Descarcă Descarcă
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1