close
loading
Pagini
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
menu
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
Programări Online
  • Acasă
  • Contact
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Internarea în spital
      • Documente necesare pentru internare
      • Drepturile și obligațiile pacienților
      • Cardul European
      • Asistență psihologică și spirituală
      • Informații privind externarea
      • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
      • Raport Paturi Libere
    • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
    • Alimentație sănătoasă
    • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
    • Stil de viață sănătos
    • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
    • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
  • Română
  • Ungară
  • Engleză
  • Integritate intituțională
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Codul etic și de conduită
    • Regulament de Organizare și Funcționare al Consiliului Etic
    • Extras procedură avertizări în interes public
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului
  • Informații publice
    • Legislație
    • Lista informațiilor de interes public
    • Formulare/Model cerere și reclamații
    • Raport anual de aplicare a Legii 544
    • Donații/Sponsorizări
    • Metodologia de rambursare privind cheltuielile efectuate de pacient în perioada internării
    • Bilanț contabil
    • Buget
    • Situația plăților (execuție bugetară)
    • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achizitie publică de peste 5000 de euro
      • Documente privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
      • Declarații de avere și de interese ale personalului instituiției
    • OMS 1117/2025
      • Date și informații conform Anexei – Trim III 2025
      • Meniu zilnic detaliat pe regimuri și mese
  • Mass Media
    • Birou de presă
    • Purtător de cuvânt – nume, prenume, date de contact
    • Comunicate de presă
    • Acord filmare/fotografiere, Acreditare presă
    • Galerie
    • Conferințe
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși
  • Resurse Umane
    • Anunțuri Carieră
    • Documente necesare pentru declarații de avere
    • Contractul Colectiv de Muncă 2024-2026
    • Ghidul noului angajat
    • Regulament pentru acordarea voucherelor de vacanta
  • Rapoarte și studii
    • Raport de activitate
    • Cercetare științifică
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
SJ
0372 653 100 0265 212 111 0372 683 700 
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare spital/Istoric
    • Autorizări – Certificări
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administrație
    • Consiliu Medical
    • Consiliu Etic
    • Programe şi strategii
    • Regulamentele Intern si ROF
    • Politica in domeniul calității
  • Pagina Pacientului
    • Coloane
      • Coloana
        • Internarea în spital
          • Documente necesare pentru internare
          • Drepturile și obligațiile pacienților
          • Cardul European
          • Asistență psihologică și spirituală
          • Informații privind externarea
          • Furnizori de îngrijiri medicale la domiciliu
          • Raport Paturi Libere
      • Coloana
        • Consultații și investigații paraclinice (tarife, servicii decontate/nedecontate)
        • Alimentație sănătoasă
        • Materiale informative cu privire la educația sanitară și prevenție
        • Stil de viață sănătos
        • Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în regim ambulatoriu
        • Informații diverse
  • Servicii Medicale
    • Secțiile/compartimentele cu paturi spitalului – personal, dotare, servicii medicale
    • Ambulatoriul Integrat al Spitalului
    • UPU SMURD
    • Laboratoare,blocuri operatorii, farmacie
    • Alte structuri medicale
      • Programe naționale de sănătate
      • Linii de garda aprobate
  • Contact
phone_in_talk 0265-212.111 (Telekom) phone_in_talk 0365-430.606 (RDS) phone_in_talk 0372-653.100 (Vodafone)
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
Prima pagină Ambulatorul de Specialitate – Stomatologie Tarife Servicii Medicale

Tarife Servicii Medicale

Mergi înapoi la Ambulatorul de Specialitate – Stomatologie
PACHETUL DE SERVICII MEDICALE DE BAZĂ PENTRU MEDICINA DENTARĂ ACORDAT DE MEDICII DENTIŞTI
Cod Acte terapeutice Tarif (lei) Tarif decontat de casa de asigurări de sănătate (lei)
Copii 0 – 18 ani
(100% din tarif)
Peste 18 ani Beneficiari ai legilor speciale (persoane cu varsta peste 18 ani)
(100% din tarif)
c1 c2 c3 c4=c3 c5 c6=c3
1.*) Consultaţie – include modelul de studiu, după caz, controlul oncologic , evidențierea plăcii dentare prin colorare, după caz  şi igienizarea bucală.     133.00 100% 60% 100%
    *) Se acordă o singură consultaţie la un interval de 12 luni pentru un asigurat peste 18 ani şi o consultaţie la 6 luni pentru copii până la 18 ani.
2. Tratamentul cariei simple       94.00 100% 100% 100%
2.1. Obturaţia dintelui după tratamentul afecţiunilor pulpare sau al gangrenei     120.00 100% 60% 100%
2.2 Tratamentul de urgență al traumatismelor dento –alveolare/dinte     150.00 100% 100% 100%
 3. Tratamentul afecţiunilor pulpare cu anestezie       97.00 100% 60% 100%
4. Pansament calmant/drenaj endodontic       39.00 100% 100% 100%
5. Tratamentul gangrenei pulpare     109.00 100% 60% 100%
6. Tratamentul paradontitelor apicale – prin incizie – cu anestezie     109.00 100% 100% 100%
7. Tratamentul afecţiunilor parodonţiului cu anestezie       94.00 100% 100% 100%
7.1. Tratamentul afecțiunilor mucoasei bucale       40.00 100% 60% 100%
8. Extracţia dinţilor temporari cu anestezie       20.00 100%
9. Extracţia dinţilor permanenţi cu anestezie       70.00 100% 60% 100%
10.**) Chiuretaj alveolar şi tratamentul hemoragiei       86.00 100% 100% 100%
**) În situaţia în care se efectuează în aceeaşi şedinţă în care a fost extras dintele respectiv, nu este decontat de casa de asigurări de sănătate.
11. Decapuşonarea la copii       47.00 100%
12. Reducerea luxaţiei articulaţiei temporo-mandibulare       62.00 100% 100% 100%
13.***) Proteza acrilică mobilizabilă pe arcadă     850.00 60% 100%
***) Se acordă o dată la 4 ani.
14.****) Reparaţie proteză       78.00 100% 100%
****) Se acordă o dată pe an.
14.1.****) Rebazare proteză     150.00 100% 100%
****) Se acordă o dată pe an.
15. Element protetic fizionomic (acrilat / compozit)       78.00 100% 60% 100%
16. Element protetic semi-fizionomic (metal + acrilat / compozit)     170.00 100% 60% 100%
17. Reconstituire coroană radiculară     100.00 100% 60% 100%
18.*****) Decondiţionarea tulburărilor funcţionale prin aparate ortodontice, inclusiv tratamentul angrenajului invers prin inel/gutiere + bărbiţă şi capelină     546.00 100%
19. Tratamentul angrenajului invers prin exerciţii cu spatula/şedinţă       20.00 100%
20.*****) Aparate şi dispozitive utilizate în tratamentul malformaţiilor congenitale     780.00 100%
21. Şlefuirea în scop ortodontic/dinte       20.00 100%
22.*****) Reparaţie aparat ortodontic     390.00 100% 100%*1)
*1) Se decontează pentru tinerii de la 18 ani până la vârsta de 26 de ani, dacă sunt elevi, inclusiv absolvenţii de liceu, până la începerea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni, ucenici sau studenţi şi dacă nu realizează venituri din muncă
*****) Se acordă numai de medicii de specialitate în ortodonţie şi ortopedie dento-facială.
23. Menţinătoare de spaţiu mobile     468.00 100%
24.******) Sigilare/dinte       78.00 100%
******) O procedură decontată la 2 ani.
25 Fluorizare  (pe o arcadă dentară) 70 100%  *2)
*2) se decontează pentru copii cu vârsta cuprinsă între 6 și 14 ani
PACHETUL MINIMAL DE SERVICII MEDICALE PENTRU MEDICINA DENTARĂ ACORDAT DE MEDICII DENTIŞTI
Cod Acte terapeutice Tarif (lei) Tarif decontat de CAS (lei)
c1 c2 c3
2.2. Tratamentul de urgență al traumatismelor dento –alveolare/dinte 150.00 100%
4. Pansament calmant/drenaj endodontic 39.00 100%
6. Tratamentul paradontitelor apicale – prin incizie – cu anestezie 109.00 100%
7. Tratamentul afecţiunilor parodonţiului cu anestezie 94.00 100%
10.*) Chiuretaj alveolar şi tratamentul hemoragiei 86.00 100%
*) În situaţia în care se efectuează în aceeaşi şedinţă în care a fost extras dintele respectiv, nu este decontat de casa de asigurări de sănătate.
12. Reducerea luxaţiei articulaţiei temporo-mandibulare 62.00 100%
14.**) Reparaţie proteză 78.00 100%
**) Se acordă o dată pe an.
14.1.**) Rebazare proteză 150.00 100%
**) Se acordă o dată pe an.
22.***) Reparaţie aparat ortodontic       ***) Se acordă numai de medicii de specialitate în ortodonţie şi ortopedie dento-facială. 390.00 100%
PACHETUL DE SERVICII MEDICALE DE BAZĂ PENTRU MEDICINA DENTARĂ
ACORDAT DE DENTIŞTI
Cod Acte terapeutice Tarif (lei) Tarif decontat de casa de asigurări de sănătate (lei)
Copii 0 – 18 ani
(100%)
Peste 18 ani Beneficiari ai legilor speciale (persoane cu varsta peste 18 ani)
c1 c2 c3 c4=c3 c5=c3*60% c6=c3
1.*) Consultaţie – include modelul de studiu, după caz, controlul oncologic , evidențierea plăcii dentare prin colorare, după caz  şi igienizarea bucală.     133.00 100% 60% 100%
    *) Se acordă o singură consultaţie la un interval de 12 luni pentru un asigurat peste 18 ani şi o consultaţie la 6 luni pentru copii până la 18 ani.
2. Tratamentul cariei simple       94.00 100% 100% 100%
2.1. Obturaţia dintelui după tratamentul afecţiunilor pulpare sau al gangrenei     120.00 100% 60% 100%
4. Pansament calmant/drenaj endodontic       39.00 100% 100% 100%
24.******) Sigilare/dinte       78.00 100%
******) O procedură decontată la 2 ani.
PACHETUL MINIMAL DE SERVICII MEDICALE PENTRU MEDICINA DENTARĂ
ACORDAT DE DENTIŞTI
Cod Acte terapeutice Tarif (lei) Tarif decontat
de CAS (lei)
4. Pansament calmant/drenaj endodontic       39.00 100%
phone_in_talk Ambulatoriu: 0372 808 100 Programări Online Ambulator Integrat
phone_in_talk Laborator: 0731 380 245 Programări Online Laborator
phone_in_talk Radiologie: 0372 653 448 Programări Online Radiologie
  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Comunicate de Presă
  • Anunțuri
  • Contact

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș (SCJU) este una dintre cele mai mari unități medicale publice din Transilvania, oferind servicii de diagnostic, tratament, prevenție, consiliere și recuperare la nivel local și regional.


Lupta pentru viață, aceasta este misiunea noastră, a medicilor și a tuturor angajaților din Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Pagini Utile

  • Programări Online Ambulatoriu

  • Programări Online Laborator

  • Programări Online Radiologie

  • Pagina Pacientului
  • Servicii Medicale
  • Informații publice
  • Formular de satisfacție online

Informații Utile

  • Despre noi
  • Management
  • Resurse Umane
  • Mass Media
  • Anunturi
  • Comunicate de presă
  • Proiecte Europene
  • Construirea Centrului de Arși

Contact

  • Str. Dr. Gh. Marinescu nr. 50,
    cod: 540136 Târgu Mureș, Mureș

Centrală Spital

  • 0372 653 100
  • 0265 212 111
  • 0372 683 700

© 2008 - 2025 Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș. Toate drepturile rezervate.

  • Politica de Confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Ambulator Integrat Laborator Radiologie
Accesibilitate Ajustări

Dezvoltat de OneTap

Pentru cât timp doriți să ascundeți bara de instrumente de accesibilitate?
Durata ascunderii barei de instrumente
Selectează profilul tău de accesibilitate
Mod deficiență vizuală
Îmbunătățește vizualele site-ului
Profil sigur pentru convulsii
Elimină flash-urile și reduce culorile
Mod prietenos pentru ADHD
Navigare concentrată, fără distracții
Mod orbire
Reduce distracțiile, îmbunătățește focusul
Mod sigur pentru epilepsie
Întunecă culorile și oprește clipirea
Conținut
Culori
Orientare
Versiunea 6.9.1